begin september gestopt, wie kletst mee?

Hallo dames,

volgens mij is er vanochtend dan eindelijk het begin van een menstruatie hier!
dag 48. Zouden ook wij dan eindelijk de volgende ronde in kunnen gaan.... Ik hoop het!!
Nu moet het nog doorzetten.

Gr Theolien

Hoi theolien,

Ik hoop het voor je.
Dan kun je nu ook verder gaan.
Meid ik duim voor je.
Zou dit je eerste ongesteldheid zijn na het stoppen????

Hier is er niet veel verandert. Die steekjes heb ik nog altijd. En gisteren tijdens het klussen een pijnlijke onder buik.
We wachten maar rustig af wat er staat te gebeuren.Ik heb wel zo`n vermoeden.... maar durf daar echt niet op te hopen.

Groetjes Ank1

Hoi Allemaal,

Ik merk dat jullie het allemaal net zo spannend vinden als ik.
Wat een gedoe allemaal....

Ik zit net rond mijn eisprong en ben flink aan het klussen met manlief!

Vervelend dat het zo'n teleurstelling is elke keer als je weer ongesteld wordt.....
Ik wil graag iedereen die bezig is en steeds over gaat naar nieuwe rondes (maar ook nieuwe kansen!) heel veel succes wensen!
Zodra ik iets weet...eind november neit ongi dan 1-dec testen- laat ik het even weten.

Een goede vriendin van mij is nu ook naar ronde 2 gegaan.....we mogen nog niet klagen want zoveel vrouwen en mannen moeten soms zoveel narigheid doorstaan om zwanger te worden of worden helemaal n iet zwanger maar we houden goede moed!
Jullie ook allemaal.....toi toi toi!

Groetjes Eva

Hoi Wendy,

Ik wilde je nog even heel veel sterkte wensen...
Een MK is heel naar....veel sterkte en ook voor je partner!

Groetjes Eva

Hoi Theolien,

Hopelijk nu deze maand na je ongi wel succes ik duim voor je!

Greetzzz

Hey Ank,

Ik duim en hoop voor je dat het deze keer wel zo is!!

Succes!!
gr. Eva

hoi theolien,

ik hoop het voor je.
ik ben begonnen met mijn ovu testen nog negatief.
maar geven niet op.
ik blijf mee lezen en af toe schrijf ik wat op het forum.

gr yvon

Goeiemorgen

Of nu ja het is bijna middag, heb het erg rustig aangedaan, beetje huis gepoetst en net pas klaar met douchen, lekker hoor dat dat uitslapen nu nog kan....!!!

Theolien, gefeliciteerd??? Eindelijk een menstruatie, kan me voorstellen dat je opgelucht bent!!!

Hoe is het eigenlijk bij jullie de natuurlijke menstruatie hoe lang duurt die bij jullie??? Heb het idee dat het bij mij alweer flink  afneemt en dit is pas de derde dag!!!

Ank, ik duim voor je....

Wendy nog erg last van je buik gehad? Of voelde het als een menstruatie??? Succes he met de volgende ronde.... komt goed!!!!

Ik ga aankomende maandag met ovulatietesten beginnen heb er 9 dus begin op dag 9 kan ik tm dag 18 testen, ben benieuwd of ik een positieve test heb, maar we klussen gewoon om de dag straks weer, enne mocht die positief zijn dan maar nog even een keertje extra, haha!!! Mijn vriend weet dat ik ze ga gebruiken, lacht er een beetje om, "je hebt ook geen geduld he...."nee klopt, maar hij vind het prima!

Nou meiden tot gauw maar weer!

Kus Roos

Hallo Toos: Ben blij te lezen dat jij ook niet super lang ongesteld bent.
Sinds ik met de pil ben gestopt ben ik twee keer maar nauwelijks ongesteld geweest: heb ( om het maar even zo direct te zeggen ) slecht twee maandverbandjes hoeven te gerbuiken. De derde maand had ik wat meer bloedverlies en de laatste keer was ik echt een dag goed ongesteld na een dag van bruinbloed verlies. Dag drie had ik nog maar zeer gering bloedverlies en de vierde dag weer wat bruinbloed ( maar een klein beetje ).
Voordat ik de pil slikte en tijdens het slikken van de pil  had ik echt altijd 3-4 dagen flink bloedverlies. Maak me soms wel zorgen en vind het maar raar allemaal.
Heb wel op internet gelezen dat naarmate je ouder wordt, je ook minder bloed verliest als je ongesteld bent. Dus ik hou me daar maar aan vast. Heb wel al een paar dagen wat last van buik/borst pijn en dit heb ik nog nooit gehad zo snel na mijn menstruatie. Ik heb nog maar twee testjes in huis dus ik kan vrijdag (dag 13 ) pas beginnen met LHtesten. Lijkt me toch ook niet dat ik al zooo snel na mijn menstruatie een ei heb ?! Af en toe wordt ik er een beetje gek van, van wat ik allemaal voel. Het zal toch niet nog steeds ontpillen zijn ?! Ach ja, ik zie wel weer. Begin december weet ik weer meer. Gelukkig lijdt dit forum me wel af en toe wat af, doordat ik vol spanning met andere zit te wachten en/of met andere meeleef.

Ank: Ik herken het wachten. "Vroeger" dacht ik ook altijd: alweer ongesteld, alweer een maand om ? De tijd vliegt. Nu denk ik steeds: dan pas wordt ik ongesteld ? Het lijkt nu een eeuwigheid te duren. Vond ik vroeger ongesteld zijn maar vreselijk lastig, nu ben ik blij: jammer dat het weer niet is gelukt maar blij dat er weer een nieuwe kans aanbreekt. Heel veel toi toi toi. Wanneer moet je ongesteld worden ? Is dit de eerste rond of ben je ook al wat langer aan het proberen ?

Groetjes, Silvia

ps. Doet er ook iemand temperaturen ?
Dit is mijn tweede maand, maar ik kom er helemaal niet wijs uit ! Het gaat steeds omhoog en weer omlaag.

Hoi Sylvia,

Ben ook afgelopen maand bezig met temperaturen en word er ook niet veel wijzer van. Ik heb nl. meestal 's ochtends voor het opstaan 36,5 , maar heb ook een drietal keren een verhoging gehad naar 36,8. Ik weet dus niet welke keer dat door de eisprong kwam!

Hoe gaat het bij jou verder??

Gr. Jana

Terug
Bovenaan