begin september gestopt, wie kletst mee?

het is alweer een tijdje terug dat ik het forum heb gelezen,... maar ja

Voor Wendy en Natasha : gefeliciteerd !!!

Zelf ben ik  nu voor de 2e keer gewoon ongesteld geweest,vorige week was ik het tot zaterdag  en maandag had ik   bruin slijm en af en toe bloed erbij.
Ik heb net de laatste berichten van het forum gelezen en als ik dan al die kwaaltjes lees, heb ik die ook allemaal.
Opgeblazen gevoel, af en toe duizelig, pijnlijke tepels, en heb nu een paar dagen al last van mijn voeten en benen, ik weet niet hoe ik ze moet leggen tijdens het slapen, echt lastig.Ik heb het gevoel dat mijn buik ook wat dikker is dan normaal.
Ik heb altijd gesport, in de zomer een paar maanden niet geweest en nu ik  sinds 2 maanden weer aan het sporten ben lijkt het of mijn buik dikker wordt terwijl ik juist buikspieroefeningen doe.Echt raar.
Heb nu ook al een week last van mijn buik/darmen, lastige stoelgang zou het wat betekenen?
Ik vind het een beetje voorbarig om nu al een test te kopen, ik wacht maar af tot de volgende ongesteldheidsdatum... maar aan de andere kant zit wel een twijfel,maar ja dat heb ik gauw....

Groetjes anne

Slecht nieuws...
Gisteren nogmaals een dikke zwanger op de test, verloskundige gebeld, zou over 1,5 week een inwendige echo krijgen omdat hij dacht dat ik verder was. Maar vanochtend ineens heftige buikpijn en hevige bloeding. Miskraam dus helaas...

Echt balen... Dat wordt voor ons dus weer verder klussen.

Wendy,

Heel erg geschrokken van je bericht. Wat ontzettend vervelend voor jullie...Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen....In ieder geval wens ik jullie heel veel sterkte en hoop ik dat jullie gauw weer zwanger worden...

Groet,

Jana

Hoi allemaal,

Wat zie ik veel overeenkomsten bij jullie verhalen zeg! Ik ben trouwens Yvonne, 21 jaar en we zijn eind september gestopt met de pil.  Als jullie het goed vinden kom ik af en toe hier even alles van me af schrijven en natuurlijk jullie verhalen lezen. Wanneer mijn NOD is weet ik nog niet, aangezien ik nog niet "echt" ongesteld ben geworden. De laatste keer was 5 oktober en sindsdien ben ook ik aan het afwachten  en ik heb ook al aardig wat testen er doorheen gejaagd!

Nou succes allemaal...

Groetjes Yvonne

Ach Wendy wat enorm rot voor jullie..... Hoe gaat het met je??? Natuurlijk voel je je verdrietig domme vraag! Sterkte......

Raar eigenlijk ik ken je helemaal niet maar toen ik net je berichtje las schrok ik gewoon en hoorde mezelf zeggen: Ach nee shit!!!

Hier gaat het zn gangetje, weet niet zo goed wat ik moet denken... ik ken mijn cyclus nog niet, vorige maand erg onregelmatig en tussentijds bloedverlies gehad... ik zit vandaag op dag 28... nog niet ongesteld, maar wel menstruatieklachten.. rugpijn, opgeblazen gevoel, durf niet te testen, heb er wel zat in huis... voel me niet zwanger, maar ja hoe voelt dat??? Wil een week afwachten en dan testen maar of ik dat volhou?? Ergens denk ik wel ongesteld te worden deze week, baal dat ik dat voorgevoel heb, is meestal terecht namelijk..... Bah wat is het toch rottig dat je dit niet in de hand hebt....

Meiden succes en wendy als je je verhaal kwijt wilt we zijn er voor je he!!!!!

Liefs Roos

Goeiemorgen allemaal,

Helaas had een goed voorgevoel, ongesteld geworden vanmorgen, baalde stiekum toch wel flink....
Nou ja wel mooi na 28 dagen, dus dat is wel fijn, op naar de vogende maand en maar weer goed klussen, haha ook niet vervelend!!!!

Meiden fijne zondag allemaal, ik ga zo aan het werk.

Groetjes Roos

Oktober

13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24. Theolien   & Yvonne(1e ronde 1e kindje) ank1 (1e ronde 1e kindtje)
25.
26.
27.
28.
29.
30.

November

1.
2.
3.
4.
5. Lucia,32 jaar, 2e ronde, 1e kindje (uitgegaan van 28dagen)
6.
7.
8. Wendy (2e ronde, 2e kindje!)
9.
10.Roos, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje (28 dagen cyclus?)
11.
12.
13.Jana, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje
14.
15.
16.
17.
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

= ongesteld geworden
= zwanger!!

De lijst maar weer even!!!!

Groetjes Roos

Hallo,

Wendy; wat vind ik dat rot voor jullie! Ik hoop dat jullie het samen een plekje kunnen geven. Sterkte!!

Welkom Yvonne; leuk dat je mee kletst!

Beetje eentonig vanaf deze kan maar nog steeds geen nieuws. Voel ook weinig; af en toe wat steekjes boven in mijn buik.
Afwachten dus nog steeds.....

Ben een beetje jaloers op jullie; ik kom geen ronde verder op deze manier.

We blijven 'klussen'

Groetjes Theolien

Terug
Bovenaan