Begonnen aan de 2e ICSI behandeling

He lieve meid,

Fantastisch dat jullie al weer zover zijn dat je voor een nieuwe kans kunt gaan.
Spannend toch weer he? Je weet idd wel al wat je te wachten staat, maar we gaan er toch maar even vanuit dat het dit keer heel anders gaat en natuurlijk ook een hele andere afloop gaat krijgen en je over 9 maanden een klein handenbindertje in je armen mag sluiten. Het is je zo gegund.
Houd je ons een beetje op de hoogte?
Heel veel liefs en succes,
dikke knuffel Nicole.

He Juffy,

Wou alleen even kijken hoe het met je gaat.
Ik hoop dat je 2de behandeling tot nu toe goed verloopt en ik denk aan je.

Liefs Nicole.

He mammie,

Ja ik zit weer helemaal in het ritme van iedere avond spuiten.
Deze week moet ik ongesteld worden. Ik weet niet of het daardoor komt of door de hormonen, maar ik ben ongelooflijk moe. Ik slaap heel veel extra!
Daarbij heb ik ook veel jeuk over mijn hele lichaam. Dat kan ik mij van de vorige keer niet meer herinneren. Ben al opzoek gegaan of ik andere zeep ben gaan gebruiken, maar nee!
Zal wel over een paar dagen over zijn, positieve benadering!
Eerlijk gezegd vind ik het nu zwaarder dan de vorige keer. Zal wel komen doordat ik besef dat alles wat ik in mijn lijf ervaar van de hormonen komen. De vorige keer was dat niet zo, dacht ik vaak het zal wel toeval zijn. Ik sta er toch anders is....
Maar alles voor het goede doel  .

Liefs Juffy (Nicole)

hoi juffy

hoe voel je je nu en welke hormonen spuit je?

ik ben petra (38) en ik heb sinds 5 maanden en pracht van een dochter   via icsi de 3de behandeling tevens de laatste poging.

ik was ook tijdens mijn 2de en 3de behandeling erg moe ze hadden de hormonen verhoogd omdat ik niet genoeg eitjes aan maakte   ik sliep erg veel dus ik ging om 7 uur savonds de prikken zetten en dan gelijk me bedje in ik spoot gonal-f   spuit van 900 ik spoot dan 412 eenheden   zodra ik dat had gedaan sliep ik en half /tot een uur later .
de punctie vond ik eigelijk het zwaarst en daarna het moeilijkste deel de 2 wachtweken pff die zijn echt ergg,vooral die rot pillen die je dan moet inbrengen die maken je zenuwachtig omdat je daardoor   slijm verliest waardoor je denkt dat je het word en ze zorgen voor de bij werking dat je denkt dat je zwanger bent omdat je borsten er gevoelig van kunnen worden

moet jij ook die pillen of niet???

ik hoop dat alles nu ook goed gaat meis en zal super hard voor je duimen   .
ook voor andere meiden die bezig zijn successsss
als je vragen hebt ofzo gil ,ik kom altijd ff hier kijken of ik iemand kan helpen met vragen omdat ik weet wat jullie meemaken .

liefs petra

Ha Petra,

Wat heerlijk dat het gelukt is!! Super gevoel natuurlijk!

Ik spuit nu nog de decapeptyl om alles stil te leggen. Vanaf woensdag komt daar de gonal-G bij.Deze is voor het stimuleren van de eitjes. Ik had de eerste keer 17 follikels, dus de dosis blijft gelijk als de vorige keer.

Ik beleef het deze keer veel zwaarder! Dit komt natuurlijk doordat ik nu dingen ervaar en kan terug koppelen naar de vorige keer. En de vorige keer bedacht ik iedere keer weer een ander excuus...
Ben ook ongelooflijk moe. Daarnaast slaap ik 's nachts heel slecht, onrustig en veel nachtmerries. Maar hiervan weet ik dat dit tijdelijk is...
Ook zijn de opvliegers er alweer, en het emotionele. Kan om iedere scheet huilen.
En het ergste van alles vind ik het niet kunnen onthouden wat ik al verteld heb of aan het doen ben. Dit had ik de vorige keer ook. Nu weet ik dit doordat men mij dit terug verteld heeft. Vind het zo erg!
Gelukkig krijg ik veel steun van de omgeving!

Liefs,
Juffy

Hallo Juffy,

Ik wil je in iedergeval veel succes en sterkte wensen. Bah wat vervelend die bijwerkingen. Hopelijk zijn ze ook snel weer weg. Ben benieuwd hoe ik daar allemaal op ga reageren. Moet eind deze week de menstruatie krijgen en mag dan met de pil beginnen. Even bellen en dan horen wij wanneer we beginnen met spuiten. Ik laat weten hoe het verder gaat. Jij toch ook hoop ik??

Liefs en groetjes
Nicole

hoi juf

ja moeilijk he en ja die bijwerkingen erggg  jakkie was het haast vergeten hoe dat was ,maar het was inderdaad erg vooral die opvliegersss .heb je ook jeuk?? of dat nog niet?

hoeveel eenheden moet je van de gonal gaan spuiten ?

ik had ook een paar keer in een adertje gespoten in het begin dus blauwe plekken en bij de 3de poging had ik dat niet meer omdat je weet waar je moet spuiten dan .
je mag aan mij best nog dingen vragen als je dingen wil weten dat geld ook voor andere meiden   hoor !!! heel veel succes allemaal en dikke knuffels zet hem op xxxxxxxxxxx

liefs petra (peties33@hotmail.com voeg me gerust toe als je vragen hebt  

Hoi Juffy,

Hoe gaat het met je, heb je nog zoveel last van de bijwerkingen, probeer goed voor ogen te houden dat het allemaal voor een goed doel is, misschien dat het dat iets draagzamer maakt.
Hoever ben je nu eigenlijk, weet je al wanneer je ongeveer de punctie hebt en hoeveel eitjes ongeveer? Wat een vragen toch weer van mijn kant he, maar als je geen zin hebt om te reageren hoeft dat ook helemaal niet. Ik wil alleen even laten weten dat ik aan je denk en driftig voor je aan het duimen ben.
Succes meid !!!

Groetjes en een hele dikke knuffel van Nicole.

Terug
Bovenaan