Begonnen aan de 2e ICSI behandeling

Hallo allemaal,

Ik heb nog steeds erg veel last van de bijwerkingen, waarbij ik het meeste last heb van de moeheid. Heb me vanaf vandaag dan wederom ziek gemeld. Morgen heb ik de tweede echo waarbij ze gaan kijken hoeveel eitjes zich aan het ontwikkelen zijn. Hier heb ik ook veel last van. Kan me niet meer herinneren dat ik dit de eerste keer ook al vooaf had. Wel achteraf tijdens de overstimulatie...

Doe nu dus erg rustig aan.
Hahaha, toevallig dat mijn moeder zondag een adertje te pakken had. Ja een hele mooie blauwe plek is het gevolg. Ze voelde zich daar erg schuldig om... Niks aan te doen toch?!

Wacht morgen effe af... Hopenlijk krijg ik dan iets meer duidelijkheid over wanneer de punctie ongeveer plaats zal vinden. Vind het weer heel spannend hoor!!

Laat jullie morgen wel weten hoe het er voor staat!

Liefs,
Juffy

Hoi Juffy

Wat vervelend allemaal die bijwerkingen...
Geen pretje voor je...
Heb je wel een beetje afleiding nu je thuis bent en niet in je klasje?
Meid ik wil je veel sterkte wensen en ik zal duimen dat de  echo morgen een fijne uitslag met zich mee brengt waar jullie goed mee verder kunnen..

Om nog op je vraagjes terug te komen in het begin van dit berichtje...
Ik ben ook juf en je vroeg wat dingen...weet ze niet uit mijn hoofd...
in ieder geval...ik sta in groep 3/4/5 op een montessorischool en ik werk 4 dagen.
Nu al 7 jaar. Daarvan de eerste 5 jaar fulltime.

Bij ons werken bijna alleen maar parttimers..dus het klopt wel dat een fulltime baan niet altijd gemakkelijk te vinden is...moet je geluk hebben denk ik...
Maar ik moet zeggen 4 dagen bevalt me ook heel goed...

Maar ja het is duidelijk dat er geen lerarentekort meer is....

Nou ja nogmaals sterkte en succes met alles...
Zal aan je denken morgen!
Hopelijk gaat alles gewoon goed!
Even wat werkplaatjes ter afleiding!

Liefs Linnepinnie

Hee Juffy!

Ik wens je heeeeeeeeel veeeeeeeeel succes bij deze kans! Mijn lievelingsgetal is 2 dus ik ga hard voor je duimen in de hoop dat ik iets van positieve energie naar je toe kan sturen!
x ing

Terug
Bovenaan