Heeeel erg herkenbaar allemaal (momenteel ruim 33 weken zwanger). Ik ben de hele zwangerschap ook behoorlijk fit en normaal gesproken ook aanpakker/doorpakken, zelf dingen sjouwen etc. Maar ik merk ook dat de hormonen een loopje met me hebben genomen. Ik stoor me bijvoorbeeld nu aan van alles wat al jaren zo is. Ben van nature een sloddervos en nu constant opruimen en schoonmaken. Verschil is dat er nu DIRECT iets aan moet gebeuren. Voorbeeld: gisteren dacht ik; dat tafeltje heeft veel beschadigingen, even opnieuw verven. Ik spreek het uit, vriend beaamd het. Maar vanochtend was ik even alleen en heb ik het zelf al gedaan. Ik denk dat vriend mijn tempo/gedachtegangen ook gewoon niet meer kan volgen hahahaha. Het is soms wel sneu als ik erover nadenk. Ik denk ook dat in jouw geval hij misschien een iets ander tempo erop nahoudt. Bij ons vrouwen is dit het instinctieve, voor hen is het nog abstract.
Zolang je vriend lief voor je is en je hem wellicht duidelijke klussen met een deadline geeft? ? En het duidelijk maken dat dit jouw meer rust geeft. Want dat is het iig bij mij. Ik rust niet eerder dan dat ik het uit mn hoofd heb.
Succes!!!
Zolang je vriend lief voor je is en je hem wellicht duidelijke klussen met een deadline geeft? ? En het duidelijk maken dat dit jouw meer rust geeft. Want dat is het iig bij mij. Ik rust niet eerder dan dat ik het uit mn hoofd heb.
Succes!!!