bekkeninstabiliteit

Hoi! Echt, ik heb ook zo'n schoonfamilie die het niet snapt met BI. Het is mijn derde zwangerschap, ik werkte nu vanaf week 15 halve dagen. En dat heb ik kunnen volhouden tot week 34. Ik ga dan ook elke middag 1,5 uur platliggen (lees: op mijn zij met kussentje tussen de benen)
Het is zo belangrijk om tijdens je zwangerschap je aan je grens te houden, want dan herstel je het beste na je bevalling!
Ik heb nu niet zoveel last van harde buiken, maar met de tweede zwangerschap had ik dat ook.
Daarom ben ik nu ook beter in het grensbewaken geworden!
 
Hey, ik las je verhaal en ik ga misschien heel streng klinken nu. Ik ben het helemaal eens met Dotjuh en de rest. Voel je gesterkt door onze reacties want het klinkt alsof je echt goed van slag bent door je familie en dat is helemaal niet goed voor de harde buiken. Ik heb zelf ook last van harde buiken maar heb ze heel frequent op een dag, ze houden niet lang aan. Heb weer een ander probleem nl. dat ik mn 'beperking' niet zo goed kan accepteren maar dat is weer een ander verhaal.
Dus: lekker belangrijk wat je schoonfamilie van je denkt nu?!!! We zouden eens moeten ophouden met die zorg wat anderen van ons denken, geloof me als je meer zo'n houding hebt dan weten ze vanzelf dat ze met hun emotionele manipulaties nergens komen. Want dat is het uiteindelijk al zullen ze dat waarschijnlijk zelf niet eens beseffen. En waar is je man, steunt die je eigenlijk? Ik zou nu gewoon gelijk ophouden. Serieus, ik heb gemerkt van stress en sterke gevoelens worden mijn harde buiken frequenter. Als ze zich zo opstellen verdienen ze niet eens dat je er nog bent voor die paar uur, ze maken het alleen maar erger. He kan me zo opwinden over mensen die hun oordeel klaar hebben over anderen, dat pik ik niet. Moet jij ook niet doen! Haal desnoods een verklaring van je verloskundige/ fysio op papier en geef ze dat, dan hoef je het zelf niet te zeggen. Veel succes meid laat ze je er niet onder krijgen, dat is het niet waard.
 
stop er alsjeblieft mee!!!!

het is zo slecht als je er nu ook nog zo'n berg stress bij krijgt!

je herstelt straks slecht, bevalt misschien te vroeg met alle gevolgen van dien en het is slecht voor je kind als het nu zo slecht met je gaat!

kan je man hierin niks voor je betekenen?
het is zijn familie die zo achterlijk tegen je doet, stuur hem erop af!

sorry voor mijn felle bericht, maar word hier zo boos van!
ik weet zo goed hoe jij je nu moeten voelen en ik ben nu fijn thuis en dat verdien jij ook!!!!

succes,
 
Hoi hoi

Wat zegt je kerel er van? en familie kan idd zeuren maar daar komen ze echt wel overeen, laat ze kletsen, zeg dat je alleen zus en zo komt werken of helemaal niet. is even poot strak houden en alle reacties die je krijgt niet op reageren, geen discussie aangaan, geen jamaar. Want dat proberen ze juist, jou ompraten. alleen herhalen: dit is wat ik kan werken of niks, jullie keus.

Ik neem aan dat het niet helemaal zwart is? als het wit werk is dan betaalt uwv en kunnen zij vervanging betalen. als zwart is tja hun eigen pech.
ook voor familie moet je goed zorgen.

misschien dat ze tijdje nare dingen zeggen en stom doen of je ziet ze niet, maar he zeg eens eerlijk zou je ze echt missen?

psychische manipulatie is juist wat in families gebeurt, zijn ze goed in, mijn familie ook. ik zeg dit is het en anders niet, nu na jaren accepteren ze dat, wel tijdje gezeur aan hoofd gehad en dan ontliep ik ze even. Koste een hele leerperiode hoor voordat ik mijn grenzen goed kon aangeven, want ze zijn slim en je familie. my way or the high way, dat moet je even denken en nee dat is niet egoistisch, het is voor het geluk van jou! je baby! en je man!!!

sterkte
 
Ik vraag mij een beetje af wat de rol van man/vriendlief in deze is??
Het is zijn familie en ik vind het dan ook zeker zijn taak dat wanneer jij dit niet durft dat hij eens even gaat babbelen met deze of gene.
 
hoi bedankt voor jullie lieve reactie`s.
En gister is het echt uit de hand gelopen doordat de harde buiken steeds harder en langer aanhouden vs gebeld en nu rust want het gaat zo allemaal niet.
Maar baal achteraf wel dat het zover is gekomen want de laatste dagen was echt niet te doen.
Ben zo bang geweest en achteraf is het dus wel terecht geweest me angst.
En ik geloof dat iedereen nu wel geschrokken is en de ernst ervan inziet....
En ondertussen ga ik rustig aan doen:)
 
hoi bedankt voor jullie lieve reactie`s.
En gister is het echt uit de hand gelopen doordat de harde buiken steeds harder en langer aanhouden vs gebeld en nu rust want het gaat zo allemaal niet.
Maar baal achteraf wel dat het zover is gekomen want de laatste dagen was echt niet te doen.
Ben zo bang geweest en achteraf is het dus wel terecht geweest me angst.
En ik geloof dat iedereen nu wel geschrokken is en de ernst ervan inziet....
En ondertussen ga ik rustig aan doen:)
 
hallo mama28

je bent nu dus helemaal gestopt met werken??
zo ja: goed zo!!!
en nu lekker rust houden!!!
ze redden het heus wel zonder jou, dus maak je over je schoonfamilie en het werk totaal niet druk!
blijf maar zo denken:
hun maakte zich ook niet druk om jou!!!

eigenlijk is dit een geluk bij een ongeluk.
tis klote dat het zo ver heeft moeten komen, en dat je heel veel pijn hebt gehad, maar daardoor ben je zelf ( en je schoonfamilie) dus wel in gaan zien dat het echt niet langer gaat zo.
ik begrijp dat je nog een kindje hebt.
stort daar lekker je energie in, en als hij/zij naar school gaat, of ligt te slapen, ga je zelf ook even liggen!

ik moet vanmiddag naar de vk, ook voor mn harde buiken, en omdat mijn ukkie achter ligt op de groei.
ook heel vervelend dus, en ook ik moet veel rust houden. doe ik dit niet krijg ik of bedrust, of ik wordt opgenomen en dan ben ik helemaal ver van huis weg, dus meid....

we doen het allebij lekker rustig aan :D

en tis echt niet zo dat je dan helemaal niks meer mag hoor.
doe wat je kan, maar luister goed naar je lichaam!

sterkte verder!

liefs, do
 
Terug
Bovenaan