bekkeninstabiliteit

hallo mama28

je bent nu dus helemaal gestopt met werken??
zo ja: goed zo!!!
en nu lekker rust houden!!!
ze redden het heus wel zonder jou, dus maak je over je schoonfamilie en het werk totaal niet druk!
blijf maar zo denken:
hun maakte zich ook niet druk om jou!!!

eigenlijk is dit een geluk bij een ongeluk.
tis klote dat het zo ver heeft moeten komen, en dat je heel veel pijn hebt gehad, maar daardoor ben je zelf ( en je schoonfamilie) dus wel in gaan zien dat het echt niet langer gaat zo.
ik begrijp dat je nog een kindje hebt.
stort daar lekker je energie in, en als hij/zij naar school gaat, of ligt te slapen, ga je zelf ook even liggen!

ik moet vanmiddag naar de vk, ook voor mn harde buiken, en omdat mijn ukkie achter ligt op de groei.
ook heel vervelend dus, en ook ik moet veel rust houden. doe ik dit niet krijg ik of bedrust, of ik wordt opgenomen en dan ben ik helemaal ver van huis weg, dus meid....

we doen het allebij lekker rustig aan :D

en tis echt niet zo dat je dan helemaal niks meer mag hoor.
doe wat je kan, maar luister goed naar je lichaam!

sterkte verder!

liefs, do
 
Ik heb zelf geen bekkeninstabiliteit, maar alleen bekkenpijn. Maar dat doet soms al zo veel pijn, dat ik bijna niet kan lopen. Wat de meeste van jullie hebben is zo te horen nog veel erger. Ik vind het vreselijk dat sommige mensen hier geen begrip voor hebben. Mijn moeder had dat ook. Haar opmerking was: "ach het hoort bij de zwangerschap dat de boel een beetje verweekt en wat zeer doet."
Maar..., ze is gevallen met skieen en heeft nu dezelfde klachten als ik. Waarschijnlijk heeft zij een piepklein haarscheurtje in haar symfyse (iets in het bekken) waardoor ze hetzelfde doormaakt als een zwangere met bekkenpijn. Nu moet ze toegeven dat het wel heel erg lastig is en dat zwangeren met bekkenklachten niet zo maar aanstellers zijn.

Heel veel sterkte jullie allemaal en vooral met de 'tegenstanders' in jullie omgeving. Tegen de mannelijke kan je zeggen dat het gelijk voelt als een trap in de ...! Dan heb je hun aandacht wel.

Anne
32wk 3e kind
 
heey hey
egt lastig bekkeninstabiliteit heb er zelf ook last van en me bazin is er neit blij mee maarjah gaat niet alleen om mij maar ook het wondertje wat in me buik zit zit al vanaf 19 weken zwangerschap in de ziektewet omdat ik gwn helemaal op ben als ik even wat gedaan heb
ben bloemiste van beroep dus dat is tillen hele dagen staan stress.
mijn familie helpt mij gelukkig heel goed door boodschappen enzv te doen voor mij...
en die vinden mij egt geen aansteller ben net 24 geworden en loop erbij als iemand van 84.
nou sterkte ermee en ik zou het gwn vertellen als ik jou was begrijpen ze vast en zoniet dan weet je wat je aan ze hebt!!!
liefs Riana
 
hoi Hoi medezwangere,

Jammer voor ons dat het allemaal niet zo soepel loopt.
Maar als we maar een gezond kindje ervoor terugkrijgen is het het waard toch?
En vroeger kregen mensen wel 10 kinderen maar ik lees uit de verhalen van vroeger dat je als "zwangere" in die tijd toch wel werd ontzien.
Helaas lijkt er wel voor zwangere geen begrip te zijn behalve als er wordt gedreigd met ziekhuisopname.

Dotjeh wat heeft de verloskundige gezegd?ben wel heel benieuwd, hoop geen opname.
ik heb nu 2 dagen rust maar ben vannacht wel wakker geworden van harde buiken.
Wordt ook steeds banger voor ziekenhuisopname...
Dat lijkt me echt geen pretje.
Voor de rest denk ik dat het wel wat aan het afnemen is.

Nou groetjes
 
hoi Hoi medezwangere,

Jammer voor ons dat het allemaal niet zo soepel loopt.
Maar als we maar een gezond kindje ervoor terugkrijgen is het het waard toch?
En vroeger kregen mensen wel 10 kinderen maar ik lees uit de verhalen van vroeger dat je als "zwangere" in die tijd toch wel werd ontzien.
Helaas lijkt er wel voor zwangere geen begrip te zijn behalve als er wordt gedreigd met ziekhuisopname.

Dotjeh wat heeft de verloskundige gezegd?ben wel heel benieuwd, hoop geen opname.
ik heb nu 2 dagen rust maar ben vannacht wel wakker geworden van harde buiken.
Wordt ook steeds banger voor ziekenhuisopname...
Dat lijkt me echt geen pretje.
Voor de rest denk ik dat het wel wat aan het afnemen is.

Nou groetjes
 
Terug
Bovenaan