Belachelijk

hoi sylvie,
waar ben je nou zo boos over op het moment dat je zelf zwanger werd had je toch ook al je eigen zaak, dus dan weet je toch waar je aan begint of heb je het overschat ofzo.
bestaat er bij het uwv geen regeling trouwens voor zwanger zijn en eigen baas zou het eens nakijken als ik jou was.
fijne zwangerschap verder puck
 
Wat een overdreven reactie van Sylvie.Zelf ben ik 4 mnd geleden bevallen van een prachtige zoon en met 3 mnd heb ik op mijn werk verteld in verwachting te zijn en sindsdien is er alleen maar gezeik over van alles en nog wat.Over 3 weken moet ik weer beginnen en weer is er alleen maar gezeik omdat er een miniscuul probleempje is met het KDV wat in feite heel simpel in goed overleg valt op te lossen vooral omdat het maar een tijdelijk probleem zal zijn maar neen daar wil meneer niet van horen die ziet alleen maar problemen die er geeneens zijn.8 jaar lang heb ik me rotgewerkt bij die persoon ben ik totaal 3dgn ziek geweest en ben altijd flexibel genoeg geweest met invallen maar dan krijg je dit als dank alleen maar gezeik.Maar goed je leert hier weer van een werkgever is niet heilig en je moet eerst aan jezelf denken en de rest zoekt het maar uit.Dus Sylvie je moet mensen niet zo snel de grond in boren want vaak handelen mensen ook door bepaalde ervaringen die ze hebben en willen voorkomen dat het nog een keer gebeurt als iemand met een eigen zaak ben je echt niets meer als een vakkenvuller bij de ALbert Heijn.
 
Terug
Bovenaan