Belangrijk!!

Lieve Miriam,

Er is niets ergers dan een ongewenst kind hebben en uiteindelijk (als het kind groot genoeg om het te beseffen) een ongewenst kind zijn.

Er zitten hele instellingen vol met kinderen die eigenlijk niet geboren hadden moeten worden en die nu door (vast hele lieve) professionals worden verzorgd. Hoe lief die mensen ook zijn, uitleggen waarom je ouders niet naar je omkijken en daarmee omgaan kan niemand verzachten. Kindertehuizen vol met deze kids.

Kinderen die hun ouders om wat voor reden niet zien maar die wel hunkeren naar moeder/vaderliefde...

Misschien denken mensen die dit lezen dat het wel meevalt maar die moet ik toch teleurstellen, het zijn er duizenden.

Vind ik persoonlijk veel erger dan een abortus.

Heel veel sterkte met alles,

Jet
 
lieve miriam ik vindt je heel dapper dat je t zo veteld zodat andere hier naar kunnen luisteren enne ik kan verder maar een ding zeggen petje af voor je meid en verders veel geluk met je verdere leven enne die abortus jij heb gedaan wat je toen moest doen begrijp je jouw gevoel gaf dat aan en ik ?? ik denk dat ik in jouw geval t zelfde had gedaan sterkte verders
 
Terug
Bovenaan