Bemoeials!

[quote quote=10126408]Ander dingetje:mensen die ongevraagd aan je buik zitten…hoezo dan?[/quote]
Oh hou op! Dan ben je gewoon aan het lopen, word je ineens tegengehouden door een hand op je buik. Krijg ik de kriebels van! Vooral als ze met hun handen zowat in je broek zitten: "Daar zit ie toch?". Gelukkig nog geen vreemde handen op mijn buik gehad. Alleen ik en mijn man mogen dat. Als je wil voelen vraag je dat netjes.

Herkenbaar! Mijn dochter is nu 5 weken en mijn schoonvader vind ook alles zielig. Wij bakeren haar in anders slaapt ze niet want slaat ze zichzelf wakker. Wordt mijn schoonvader helemaal kwaad dat we haar in een dwangbuis stoppen etc. Lekker van je afbijten hoor het is jullie kind en niet van een ander dus jullie bepalen.

Herkenbaar.. Ik ben 29 en wij hebben het ook.
Ik heb heel duidelijk gezegd (wel vriendelijk hahah) dat ik alle goed bedoelde adviezen waardeer.. maar hun hun kans gehad hebben. Of te wel, ze hebben eigen baby's mogen groot brengen op hun manier. Maar nu is het onze beurt.
En komen we er achter dat het niet werkt, nja dan vinden we wel een andere manier om het te doen.

Hoi!
Bij mij begon het inderdaad net zoals bij jou maar dat was snel voorbij omdat ik al zelf plannen maakte over hoe ik het ga doen of wil doen. Heb dat ook gezegd tegen iedereen die zich ermee wilt bemoeien en ook duidelijk gezegd dat hun er zelf niks aan veranderen. Ja ze kunnen advies geven maar ik bepaal of ik het toepas of niet. 
Je moet echt leren op te komen voor jezelf en al helemaal voor je kleine. Ik was vroeger zo'n verlegen meid maar dat veranderde in een meid die niet meer bang was om te zeggen wat er in me mind is. 
Btw ik ben 25, was 24 toen ik zwanger was. Heb een hele lieve meid van 4.5 maand oud 

Terug
Bovenaan