bemoeizuchtige mama's?

Bij paps is het geen probleem hoor, zelf is hij niet zo modebewust (pas als zijn spijkerbroek gaten krijgt wil hij een keer naar de winkel) Maar bij Yoëll let hij erg goed op, waarschijnlijk om dat mama zo'n structuurkip is hihi.

Verders laat ik hem bij mijn ouders met een gerust gevoel achter. Maar ook niet bij iedereen, dan wil ik er bij blijven.
Tja het zullen de 'moedergevoelens' wel zijn. Alhoewel ik moet zeggen dat Bert ook niet bij iedereen een gerust gevoel heeft als het om Yoëll gaat.

Pauline

Vorige week hebben wij Wiek een heel weekend alleen gelaten bij de oma's en opa's! Dit was voor ons de eerste keer dat wij 4 dagen zonder het ventje waren. Ik had er niet echt een gerust gevoel op, vooral omdat ik het gevoel heb dat de oma's mijn wensen in de wilgen hangen...(of zoiets) Maar niets bleek minder waar, de oma's en opa's hebben een fantastische tijd gehad en Wiek ook, zo te zien aan zijn koppie!

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb toch het gevoel dat ik het het beste doe met mijn kind....ik merk al aan Wiek dat hij in het weekend een heel ander ritme heeft als door de week....
Mijn man doet het super goed hoor, maar ziet de signalen van moeheid enzo iets anders!

ANDREA mama van WIEK 25/07/2006

De opa's en oma's van Tijs zijn nog veel banger dat er wat met hem gebeurd dan dat wij dat zijn. Dus ik laat hem met een gerust hart achter bij zowel mijn ouders als mijn schoonouders. Toen Tijs 1.5 mnd oud was hebben we hem een paar uur naar vrienden gebracht. Het petekindje van mijn man lag in het ziekenhuis. Dus daar wilden we wel even heen.  Geen haar op m'n hoofd die eraan dacht om Tijs mee te nemen met al die bacteriën daar. Ik vertrouwde het hen volledig toe, ze hebben zelf immers ook 2 ukken rond lopen waarvan de jongste 7 maanden ouder is dan Tijs.

En ik denk altijd maar zo, de mensen waar ik Tijs achterlaat willen alleen het beste voor Tijs. En als er iets is, kunnen ze me altijd bellen. Ik laat Tijs natuurlijk ook niet zomaar bij jan en alleman achter hoor! Begrijp me niet verkeerd. Ik weet ook wel bij wie ik Tijs achter laat en bij wie niet.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi,

Papa is Tessa's grote held! Hij is meer thuis omdat ik de "werkende" mama ben en hij doet het supergoed! Kleertjes uitzoeken doet hij zelf (want zijn prinses moet er mooi uitzien!) Toch raar dat hij zijn eigen kleren vaak niet uitzoekt.....
Tessa schaterlacht bij papa (en niet bij mij.....) Maar ze ligt in een deuk als ik 'klap eens inje handjes'met haar zing en als papa dat doet vindt ze er niks aan! Kortom, ieder wat wils!
Mijn schoonouders wonen 295 km verder weg, dus daar is ze alleen blijven slapen als wij er ook bij zijn. Mijn ouders zijn wel wat bezorgerder altijd (heeft ze het niet te koud, is het flesje niet te warm, moet ze geen sloffen aan...), maar we kregen pas een kaartje thuisgestuurd met de lieve tekst dat ze supertrots op ons zijn en dat we het heel goed doen! toch leuk zó;n bevestiging!
groeten!
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi...

Over papa kan ik alleen maar zeggen super..
Hij is ontzettend goed met Dawin alleen tja die kleding haha..
Kom soms thuis van mijn werk en dan heeft hij ook wel eens kleren aangedaan waarvan ik denk nou ja zeg haha,, kan er dan eigenlijk wel om lachen, als hij de deur met Dawin uit moet dan heeft hij meestal wel hele leuke stoere kleren uitgezocht, petje bij Dawin op gedaan en natuurlijk zijn mooie baby nike's.
Kan er alleen maar trots op zij.
Mij schoonouders vertrouw ik ook volledig en erg mode bewust gelukkig mijn eigen moeder helaas iets minder maar goed ze bedoeld het goed.
Alleen dat gebemoei van der pfffff.
Mijn moeder is helaas erg bemoeizuchtig, zo van kun je dat niet zo doen of doe dat even zo,, ik kan hier vreselijk kwaad om worden dus heb ik haar laatst vriendelijk verzocht om   het niet te doen.
Hopenlijk helpt het hihi!

Liefs bianca

M'n moeder had er een handje van om te pushen dat we aan de fruithap moesten beginnen. Toen heb ik haar (met een beetje een smile) gevraagd of het haar frustreerde dat ik andere keuzes maakte dan zij vroeger deed. Toen zei ze dat iets later weer, toen zei ik : 'Het frustreert je hè?'
Sindsdien niets meer daarvan. Vorige keer zei ze dat ze zo trots was dat ik het zo goed volhield allemaal.
Boodschap dus wel aangekomen. hihi
Liefs Nelleke

Ik leg ook altijd kleren klaar behalve als mijn moeder komt want die pakt wel leuke combinaties uit de kast.
Verder kan ik het wel loslaten als iemand anders voor Tess zorgt, ik bel wel altijd even naar huis om te vragen hoe het gaat.

Sandra mv nick en tess

Lieve mama's van deze wereld hierbij een reactie van de Papa van Rêve.

Het bemoeizuchtige van jullie vrouwen en jullie dierlijke gewoonte om jullie kroost te beschermen vind ik te prijzen.

Maar om nou te vallen over de kledingcombinaties die wij voor onze zonen en dochters uitzoeken vind ik niet aardig. Temeer omdat ik van mening ben dat de meeste combi's juist mooi en anders dan normaal zijn.

Zo kleed ik de mama van Rêve namelijk ook vaak in de winkel en krijg nadien enorm positieve reacties.

Misschien moeten jullie dus de keus van jullie mannen maar eens lekker van een afstandje bekijken en bedenken dat het zo gek nog niet is, want wees nou eens eerlijk herkennen jullie je in onderstaand beeld?

- De kleur van de broek moet terugkomen in het shirtje
- Wanneer het shirt lange mouwen heeft, dan doe je toch geen romper met lange     mouwen.
- De sokken kunnen toch zeker wel bij de rest van de kleding passen.

Indien jullie jezelf herkennen dan is het objectief van een afstandje beoordelen van de kleding van jullie spruit de enige optie die jullie kan redden

Aldus een lieve creatieve Papa

Terug
Bovenaan