Hi dames en papa's,
Ik ben ook wat dat betreft heel neurotisch. Als Lynn in de douche gaat is dat meestal met papa, of overdag samen met mij. Ik zoek de kleren uit, en als mijn man de kleren uitzoekt als ik bijv. onder de douche sta, doe ik mijn hoofd om het hoekje om te zien wat hij pakt, als ik dan bedenk dat ik haar liever die dag in iets anders zie, zeg ik oh weet je dat ene jurkje vind ik zo mooi, met als gevolg dat hij hetgene wat hij vast heeft terug legt en Lynn aantrekt wat ik graag wil.
Ik ben echt heel erg.
Als ik met hem ga winkelen kunnen we ook eigenlijk alleen maar naar de villa happ, of een andere winkel waar ze die poppen hebben die worden aangekleed, anders weet mijn man niet wat ie mooi vindt, hij kan het niet overzien wanneer alles in een rek hangt.
Zo zijn mijn keukenkastjes ook altijd hetzelfde ingericht, als mijn man de vaatwasser uitruimt en ik sta erbij, dan vertel ik hem waar de mokken moeten, omdat hij ze gewoon in een andere kast zet.
Ik ben ook zo'n ramp met kleren opvouwen enzo, maar verder ben ik wel lief hoor.
X