bemoeizuchtige mama's?

Ja hoor,  ik ben ook zo'n mama.
Ik denk dat het bij het mama-zijn hoort, ik probeer er wel op te letten dat ik niet te vaak 'goedbedoelde' adviezen geef, super irritant voor manlief natuurlijk.
Wat kleding betreft, nou ja, dan maar een keer minder leuk, laat het wel even weten natuurlijk hahahaha!!!
Papa is wel heel goed in leuke kleding kopen voor de meiden.
Bij opa en oma laat ik ze met een gerust hart achter.

groetjes Danielle.

Hi dames en papa's,
Ik ben ook wat dat betreft heel neurotisch. Als Lynn in de douche gaat is dat meestal met papa, of overdag samen met mij. Ik zoek de kleren uit, en als mijn man de kleren uitzoekt als ik bijv. onder de douche sta, doe ik mijn hoofd om het hoekje om te zien wat hij pakt, als ik dan bedenk dat ik haar liever die dag in iets anders zie, zeg ik oh weet je dat ene jurkje vind ik zo mooi, met als gevolg dat hij hetgene wat hij vast heeft terug legt en Lynn aantrekt wat ik graag wil.
Ik ben echt heel erg.
Als ik met hem ga winkelen kunnen we ook eigenlijk alleen maar naar de villa happ, of een andere winkel waar ze die poppen hebben die worden aangekleed, anders weet mijn man niet wat ie mooi vindt, hij kan het niet overzien wanneer alles in een rek hangt.

Zo zijn mijn keukenkastjes ook altijd hetzelfde ingericht, als mijn man de vaatwasser uitruimt en ik sta erbij, dan vertel ik hem waar de mokken moeten, omdat hij ze gewoon in een andere kast zet.

Ik ben ook zo'n ramp met kleren opvouwen enzo, maar verder ben ik wel lief hoor.
X

Oh ik heb geen tijd om te reageren maar moet wel even lachen om het shirt in de broek.
Dat doet 'de mijne' dus ook.
En dames: Het zijn maar kleertjes. Oke als je naar een feest of op bezoek gaat dan zou ik ook wel omkleden maar voor thuis..
Geef de papa's ook eens het gevoel dat ze het goed doen!

Wat betreft de sokken moet bij het out fit passen...... VIND IK OOK Ik kan me echt storen aan verkeerde sokken haha.
Als bert Yoëll aangekleed heeft en komt beneden, zegt hij; kijk schat zelfs zijn sokken kloppen, knap he. hahaha
Bij Yoëll is hij wel bewust bezig wat wel en niet past, maar bij zichzelf maakt het hem niet uit.
Zo kan ik ook geen blauwe romper onder een rood shirt doen, ik weet dat je het niet ziet maar het is mn idee hihihi.
M'n moeder noemt me dan ook wel een pietlut.

Pauline

hahaha die keukenkastjes... herkenbaar!!! ik kreeg het verzoek of ik de flessen wel op wou ruimen. Dus ik vraag op m'n vriendelijkst wat hem aan de handen mankeert.... zegtie terecht: als ik ze opruim zet jij ze later toch weer ergens anders neer, dus bedenk jij maar een plekje dan zet ik ze daar in het vervolg wel neer hahahahah sterk he?!

mama van Rêve

Hoi,
Ik dacht toen Thomas net geboren was dat ik dat oer-gevoel een beetje miste...
nou... NOT!!! Ik laat hem met een meer dan gerust gevoel achter bij mijn schoonmoeder en schoonzusje die oppassen als ik moet werken. Maar dat dat moet dan eigenlijk wel allemaal op mijn manier, erg he? Terwijl ze haar eigen 6 kinderen zo goed heeft opgevoed dat ik met de liefste ervan ben getrouwd. Ik geef dus wel een setje kleding mee en in de tas zit een papier met Thomas-richtlijnen... Ik kan me er gelukkig wel makkelijk van weerhouden om te bellen. Dat doet Gert-Jan dan weer  wel: achter zijn moeder aanbellen hoe het gaat en dat soort  befaamde mama-neurotica.  
En ik vind het heel erg dat ik hier toegeef dat Gert-jan soms de vreselijkste combi's kan maken met een kast vol leuke kleren, hahahha! Maar ik zeg er eigenlijk nooit iets van.  
( Ben bang dat het net zo gaat als met dweilen:  iets  minder positiefs erover  zeggen staat gelijk aan nooit meer dweilen hier...)  Nee hoor, grapje. Wat me dan weer wel stoort is dat ie hem vrolijk weg brengt naar zijn moeder met 2 verschillende sokken aan!! Doe dan maar sokken die niet bij rest passen, hihihi....

-X- Marieke

Terug
Bovenaan