ik denk dat het je darmen zijn die je voelt, die kunnen aardig in de war zijn. Het zal niet lang meer duren dat je een buikje krijgt, maar dat zijn dan ook de darmen die opzetten.
Ik zie het zo je buik moet ruimte maken voor het wondertje wat komen gaat, en het kan zijn dat je een raar gevoel hebt in je buik, denk ik het inderdaad je baarmoeder is die samentrekt. (denk ik bedoel niet dat het zo is)
Ik denk dat je de vraag anders bedoelde.
Ik heb met 9 weken een echo gehad, en alles leek al compleet en t beweegde wel, ik weet niet of dat met 7 weken al is.
Het lijkt me dat je op dit forum met alle vragen terecht kan, voor mij is dit ook het 1 e kindje en zat ook met allemaal vragen, maar durfde ze ook niet neer te zetten.
Er word niet gevraagd om een mening, of dat het een domme vraag is.
Er word gevraagd kan dit.
Ik ben met al mijn vragen naar vriendinnen gegaan die al kinderen hebben, omdat als ik hier wat zou vragen misschien ook wel rare reacties zou kunnen krijgen. Erg jammer. Word ook voor de 1 e keer moeder en ik word wel veel wijzer op dit forum maar durf zelf niks te vragen. Er zijn mensen bij die waarschijnlijk meer ervaring hebben of al kinderen hebben die het wel precies weten, maar die moeten ook snappen dat het niet voor iedereen zo is. Groetjes leena