ben 7 weken en voel de baby al

HAhahahahahaha
weer een beetje spanning op het forum!
De soap gaat gewoon weer verder!!! hahaha
Misschien moeten we even vragen of ze miljonair is,
ehhh hoewel ze had al drie verschillende verhalen toch?

Nou, ik zou willen dat het al kon!
Ik heb gisteren een echo gehad, ben 12w 4d, en ZAG de
baby schoppen, maar helaas is daar (zelfs psychisch) nog
niks van te voelen.......

Nou meiden, zet je schrap, daar gaattie weer!!
Liefs Annet

Hoi chariska,

Ik las vanmorgen jou berichtje en toen was er nog niet op gereageerd en wilde dit zelf toen ook nog niet doen. Ten eerste omdat ik bang was je teleurtestellen en ten tweede hoe jij daar op zou reageren en ik had jou reactie goed ingeschat als ik dit zo allemaal lees. Iedereen is gewoon eerlijk tegen je. Schiet dan aub niet in de verdedeging. Ik ben nu 38 =6 weken zwanger en ik heb mijn eerste echo opgezocht in het fotoboek.
Ik was toen 8 weken zwanger en de kleine was toen 15mm groot. Nauwelijks te zien op de echo en veel te klein om al de baarmoederwand te kunnen raken. In het negen maanden magazin staat bij 7 weken inderdaad dat er zich armpjes aan het ontwikkelen zijn. Maar nog niet dat ze er al zijn Maar zelf het hoofdje is nog niet ontwikkelt. Je kindje is nu in feite nog maar een wormpje van 1 cm. Ik wil je hier niet boos mee maken maar dan het je deze vraag niet op het forum moeten neerzetten. Ik voelde mijn kindje pas met 15 weken en dat was toen maar een klein beetje gekriebel en het kleintje was toen ook al 11 cm groot.

liefs tweeling

Ze is ook actief geweest als madelief81, daisy81(okt.forum)  en ze is het niet waard om op te reageren. Ik zeg wel ze, maar ik denk toch eerder aan een irritant mannetje. Weet nie waarom?!

Op verschillende forums is hij/zij actief om ff onze hormonen op hol te jagen!!!

Vervelend persoontje!!!

Greetz tryce

Wat bezielt zo iemand dan toch? Mijn kleine wordt zo nog spontaan geboren? al zou ik dat nu niet erg vinden. De laatste 8 dagen nog. Hopelijk!!!!!!!!!
Iedereen succes met haar zwangerschap.
En chariska je kan gewoon onder een naam op de forum blijven en natuurlijk vragen stellen en aan discussies meedoen. Maar blijf wel serieus en gedraag je niet als een puber. Zoek anders een psychiater als je echt zo bent. Maar loop ons niet te fucken.

Whahhahahahahahwhoeaaaaaaaaaaaahahahahawhaaha.

Ik heb buikpijn van het lachen. Dit kan toch absoluut niet serieus bedoeld zijn. Of zijn er nog mensen van 24 jaar die in Nederland wonen en niet de lagere school hebben afgemaakt. Dit zijn niet de serieuze topics.   De vraag mag duidelijk zijn, de reacties op antwoorden is duidelijk een geval van..........

Terug
Bovenaan