Ben er weer!

Hoi meiden!

Ik voel me op en top zwanger hoor!!!!

Maar euhhh.........voor jullie wel heel vervelend zeg die super lange cyclessen, kan er over mee praten want heb altijd een lange cycles gehad. En daar word je heel onzeker van, vooral als je je ei niet wil missen. Eigenlijk hadden ze het wat simpeler moeten maken. Bv, Als je ei is geweest dat er een vlaggetje op je hoofd komt te staan (postbus).

Maar even heel brutaal weer over mezelf. Zou bijna gaan denken dat ik al een buikje krijg. Kan 's avonds mijn broeken niet meer dicht, al mijn darmen zitten op een hoop! Kan echt niet poepen.

nou, ga weer even met de benen omhoog!

Tot Snel!

N

Hallo dames,

Ik ben zooooooooooooo gelukkig. Eindelijk heb ik mijn eisprong!!! Mijn CB test gaf een overduidelijke dikke streep aan EN ik heb de varens gezien!! Ik gebruik de MB toch goed dus!!! Ben zo gelukkig! Gisteravond hadden we voor de zekerheid al geklust omdat ik al zo'n voorgevoel had en vanavond en morgen natuurlijk weer. Mocht ik zwanger worden (WAT IK ZOOOOOOOOO ERG HOOP) dan ben ik uitgerekend op mijn verjaardag (4 april). Robin komt vanavond pas laat thuis maar ik wacht wel op hem hihihi.

Monique, ik ga zo even je stukje lezen onder het andere berichtje, dan reageer ik daar in het stukje hieronder op.

Nien, wat geweldig dat je je zo zwanger voelt. Heb je nu al een afspraak met de dokter gemaakt???

X F.

Lieve Monique,

Allereerst ben ik blij weer wat van je te horen. Elke keer als ik die reclame van mensen in de zorg zie (dat die mevrouw ziek thuis zit) moet ik aan jullie denken. Mijn schoonmoeder doet hetzelfde werk en zij is ook altijd bekaf en als ze eindelijk weer eens vrij heeft wordt ze weer gebeld of ze kan werken!

Ik had inderdaad ook dat de mb al een iets drukker beeld gaf maar nu waren het overduidelijk varens. Ik denk wel dat ik hiervoor het spuug niet lang genoeg heb laten drogen. Ik had het vandaag op mijn werk gedaan (had mijn tanden al gepoetst per ongeluk dus moest 4 uur wachten) en ik had het langer laten drogen omdat er steeds collega's in en uit liepen.

Gisteravond hadden we al geklust en vanavond weer natuurlijk!! Mijn nod houd ik op dinsdag 27 juli (de dag nadat ik terug kom uit Florence).

Monique, voel je niet bezwaard hoor als je een paar dagen op het forum bent. We weten nu dat dat is door drukte en niet omdat het even niet zo lekker met je gaat.

Dikke kus F.

Hoi hoi,

Fre, wat geweldig dat je eisprong er is\aankomt.
Werkt de maybe toch echt wel!!!
Vind het echt leuk om te lezen.
Mijn maybe vertoont ook al wat meer spikkels dus deze wel zal ik ook wel varens zien.
Toch heb ik af en toe nog wel een heeeeel klein beetje d.bruine afscheiding.
Toen ik de laatste keer na de miskraam de controle echo kreeg zat er nog wel een klein stukje placentaweefsel.
Er is nooit gecontroleerd of dat wel weg is.
De gyn. zei toen van, ik denk dat het met de volgende ongi wel meegaat.
Toch vraag ik me af of het wel echt weg is, dan twijfel ik of ik het ZH zal bellen voor een controle echo.
Maar, ik wacht eerst nog even af of ik een ei krijg deze week.
Nien, het kan heel goed dat je al een buikje krijgt door opspelende darmen!
Wanneer mag je voor je eerste echo?

Doeiii, kus Monique2

Hee Monique,

Wat raar dat dat stukje placentaweefsel gewoon kon blijven zitten. Maar goed, dan zal het wel geen kwaad kunnen maar ik kan me voorstellen dat je misschien bang bent dat het je hormoonhuishouding verstoort ofzoiets (zal vast niet maar door de bruinige afscheiding kan ik me zo voorstellen dat je van alles in je hoofd haalt). Als je nou geen eisprong hebt deze week dan ga je het ziekenhuis wel bellen denk ik he? Maar goed, als je mb nu al een drukker beeld geeft dan krijg je vast deze week je ei wel. Op wat voor een cyclus zit jij nu?

De maybe baby vertoonde ook een wat drukker spikkel gebiedje maar ik kwam er nog niet echt wijs uit. Het moeilijke vind ik dat ik 's morgens bijna geen spuug zonder bubbeltjes op het glaasje krijg. Ook is mijn speeksel 's morgens nogal wit, heb jij dat ook? Ik deed het nu 4 uur na het ontbijt met helder spuug, zonder bubbels en ik liet het zo'n 40 minuten drogen i.p.v. 15 minuten en ik heb nog nooit zo'n helder beeld gehad. Ben blij dat ik de varens heb gezien. Ik heb nu nog 5 teststaafjes van CB (hopelijk heb ik die niet meer nodig hihi) maar als die op zijn dan hoef ik ze niet meer te kopen! Dat scheelt geld!

Deze maand heb ik mijn eisprong ook echt gevoeld. Ik had gisteren al behoorlijke steken en vandaag weer. Ik ga er eens op letten bij de volgende eisprong. Wel een fijn idee als zou blijken dat ik 'm echt voel.

Laat je het me weten wanneer jij je ei hebt? Ik houd mijn nod op 27 juli. Ik ben benieuwd wanneer jij je nod hebt. Wel spannend dat we er met zijn 2-en naartoe kunnen leven.
De eerste keer was ik inderdaad al snel zwanger (3 maandjes) maar ja, dat zegt niets over een 2e keer. Nien is nu ook weer heel snel zwanger maar ik heb ook vaak gehoord dat het juist de 2e keer veel langer op zich liet wachten.. Ik zie het wel. Ik las vandaag dat een gezonde vrouw per eisprong 25% kans heeft om zwanger te worden... er is dus niets mis met ons als het niet meteen lukt!

Nien, hoe is het met de zwangere musketier? Heb je het al naar je zin op het maart forum? Hoe staat het met je stoelgang nu?

Nou meiden, ik spreek jullie snel weer. Ik ga vanavond flink klussen en daarna weer met de billen de lucht in (bij Nien heeft het ook weer geholpen dus ik ga er ook weer voor).

Tot gauw, kus F.

Hoi meisjes!!!!!

Nou, tijd voor een feestje, F heeft haar ei!!!!!
Ohhhh........wat wordt het nu weer spannend. Enne monique ben benieuwd wanneer jou ei komt.

Wanneer ik voor mijn eerste echo mag komen weet ik nog niet ik moet eerst naar de dokter in week 10, omdat ik litteken weefsel op mijn baarmoeder mond heb. Hij gaat dan kijken of dit goed mee groeid en als dat zo is mag ik naar de verloskundige en anders moet ik naar de gyn.
Ik ga alleen in week 9 omdat ik daarna op vakantie ga! Zeg dat ik denk dat ik 10 weken ben! Ghi, even smokkelen.
Dat is ongeveer 27 juli. Op Fred haar NOD.

Als ik jou was Monique zou ik toch echt even contact opnemen met het zkh of je huisarts, dit hoort niet!

Kan naar mijn idee nog niet echt mijn draai vinden op het Maart forum, heb ook nog niet beister veel te vertellen. Maar denk zeker wel dat dit gaat veranderen.

Nou meiden ik ga even relaxen na een avond hard werken en vergeet niet................zwiep die billen in de lucht!!!!

Doeggie Nienepien

Hoi Frederique, ik lees even met jullie mee hier en ik zie dat je je ei hebt!! Geweldig!! Hoe lang is het nu geleden dat je ongi was?? Ik ben namelijk nog steeds niet ongi (vandaag 5 weken geleden voor het laatst). Maar als ik nu ook pas na 3 of 4 weken mij ei heb gehad, dan zou het kunnen dat ik 2 weken later pas ongi wordt (of positief test!!!!). Als ik nu ongi wordt, ga ik gelijk zo'n maybe baby bestellen!!! Want hij werkt dan wel!

Heel veel succes met klussen!!!

Liefs

Cath

Terug
Bovenaan