Hee Monique,
Wat raar dat dat stukje placentaweefsel gewoon kon blijven zitten. Maar goed, dan zal het wel geen kwaad kunnen maar ik kan me voorstellen dat je misschien bang bent dat het je hormoonhuishouding verstoort ofzoiets (zal vast niet maar door de bruinige afscheiding kan ik me zo voorstellen dat je van alles in je hoofd haalt). Als je nou geen eisprong hebt deze week dan ga je het ziekenhuis wel bellen denk ik he? Maar goed, als je mb nu al een drukker beeld geeft dan krijg je vast deze week je ei wel. Op wat voor een cyclus zit jij nu?
De maybe baby vertoonde ook een wat drukker spikkel gebiedje maar ik kwam er nog niet echt wijs uit. Het moeilijke vind ik dat ik 's morgens bijna geen spuug zonder bubbeltjes op het glaasje krijg. Ook is mijn speeksel 's morgens nogal wit, heb jij dat ook? Ik deed het nu 4 uur na het ontbijt met helder spuug, zonder bubbels en ik liet het zo'n 40 minuten drogen i.p.v. 15 minuten en ik heb nog nooit zo'n helder beeld gehad. Ben blij dat ik de varens heb gezien. Ik heb nu nog 5 teststaafjes van CB (hopelijk heb ik die niet meer nodig hihi) maar als die op zijn dan hoef ik ze niet meer te kopen! Dat scheelt geld!
Deze maand heb ik mijn eisprong ook echt gevoeld. Ik had gisteren al behoorlijke steken en vandaag weer. Ik ga er eens op letten bij de volgende eisprong. Wel een fijn idee als zou blijken dat ik 'm echt voel.
Laat je het me weten wanneer jij je ei hebt? Ik houd mijn nod op 27 juli. Ik ben benieuwd wanneer jij je nod hebt. Wel spannend dat we er met zijn 2-en naartoe kunnen leven.
De eerste keer was ik inderdaad al snel zwanger (3 maandjes) maar ja, dat zegt niets over een 2e keer. Nien is nu ook weer heel snel zwanger maar ik heb ook vaak gehoord dat het juist de 2e keer veel langer op zich liet wachten.. Ik zie het wel. Ik las vandaag dat een gezonde vrouw per eisprong 25% kans heeft om zwanger te worden... er is dus niets mis met ons als het niet meteen lukt!
Nien, hoe is het met de zwangere musketier? Heb je het al naar je zin op het maart forum? Hoe staat het met je stoelgang nu?
Nou meiden, ik spreek jullie snel weer. Ik ga vanavond flink klussen en daarna weer met de billen de lucht in (bij Nien heeft het ook weer geholpen dus ik ga er ook weer voor).
Tot gauw, kus F.