Ben er weer!

Hoi hoi,

Ja, het is wat met dat klussen op commando......
Het schijnt zo te zijn dat je tijdens je ei automatisch meer zin hebt.
Heeft de "natuur" zo geregeld.
Waarom ik dan vaak zin heb wanneer ik ongi ben snap ik ook niet...
Niet dan we het dan doen hoor!
Ik probeer er nu een beetje relaxed mee om te gaan.
Mijn temp. was vanmorgen ook nog "laag".
Ik heb nu ook nog niet weer br. afscheiding gehad.
Soms is het lastig wanneer je het ZH moet bellen.
En wat is normaal?
Als je bovenstaande leest ben ik niet "normaal"haha.

Fred, ben je nu al met klussen gestopt.
Ik zou er vanavond nog even een mooie avond van maken.
De maube geeft het n.l voor je ei aan.
Weet je zeker dat je niks mis loopt.
Alhoewel je had de ovutest ook gedaan toch?
Had je eerder een varen-structuur dan een poisi ovu test?
Ik wil eigenlijk wel weten of het echt zo is dat de varens nog een dag of 2 voor je ei verschijnen.

Nien, week 8 alweer!
Straks lekker even op vakantie, wanneer ga je?
Je gaat in ieder geval met een heerlijke gedachte op vakantie!
Ik hoop zo dat we voor 8 sept. positief hebben getest, lijkt me heerlijk om dan op vakantie te gaan.
Lekker dagdromen.....

Fred, jij bent nu eerst aan de beurt!
Ik hoop zo dat je Nien gaat volgen!
Ik ga dan ook mee hoor!
Zou toch te gek zijn, en heel bijzonder.
We zouden dan eigenlijk een dikke buiken dag moeten organiseren zoals ze op de maandforums ook doen.
Maar laat ik niet te hard van stapel lopen.

Girls, toerledokie,

Liefs, Monique2

He meiden,

Mooi. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die niet elke dag in de startblokken staat om manlief te bespringen! We hebben dus zondag geklust, maandag en dinsdag en vanavond gaan we ook nog een keertje klussen. De CB test geeft een streep aan de dag voor je vruchtbaarste dag. Dus maandag (vooral dinsdag) waren mijn vruchtbaarste dagen. Vanavond ga ik voor de zekerheid dus ook nog aan de slag omdat op vrijdag en zaterdag er ook nooit iets van komt omdat Robin dan 's nachts werkt.... en ik ben geen ochtendmens.. Monique, wat jij hebt, heb ik ook. Zin als je ongi bent. Ik doe het dan ook niet maar ik heb dan wel vaak zin. Ik heb dat vaker gehoord trouwens.

Ik merk al wel dat ik bij elke steek in mijn onderbuik alert ben... oh help... dat worden 2 lange weken!! Weg is die nuchterheid (en dat al 1 dag na de vruchtbare periode haha).

Het lijkt me heel leuk om, als we alle 3 al een tijdje zwanger zijn een dikke buiken dag gaan organiseren... alleen wat is dat dan?? haha. Je ziet het, ik ben overal voor in.
Ik ga het zo wie zo van jullie winnen met die dikke buik van mij haha.

Nien, wat lekker dat jullie al zo snel op vakantie gaan. Hoef je even ook niet zo hard te werken en kun je lekker even je lichaam alle rust geven... en kun je weer even wat goed maken met je man (bijklussen haha).

Nou meiden, tot gauw!!

X F.

Hoi meiden,

Dat zou inderdaad kikke zijn zo'n dikke buiken dag, denk als ik jullie dan zo hoor niet de winnaar word. Heb een behoorlijk platte buik!

Ben echt heel hard aan het duimen voor jullie alledei, zou het zo onwijs gaaf vinden als jullie ook zwanger zouden zijn.

Heb vanavond gewerkt en moet zeggen dat ik het nu al zwaar vind. Dit ook door het feit dat mijn collega's nog van niks weten en dus ook geen rekening met me word gehouden. Nienke werkt wel!!!
Nog een paar weken en dan kan ik het aan de grote klok hangen!!!
Kan bijna niet wachten. Al moet ik zeggen dat ik ook wel behoorlijke angst heb.
Heb wel mazzel, kan de positie kleding van mijn vriendin lenen en haar zus. En de kinderwagen, maxi cosi, badje, enz. enz.
Is wel heel prettig, want vooral kinderwagens zijn peper duur.

Nou meiden, weer een hoop ge-ouwe ****. Zal maar stoppen, want ga mezelf vervelen.

Slaap lekker en tot snel,

Liefs Nien

Terug
Bovenaan