Ben er weer!

Hoi meiden,

Nou gisteren geklust maar vraag niet hoe... We presteerden het nl. om te ruziën voor het klussen. Het was dus echt een klusbeurt die ik nooit meer over wil doen (geen goede make-up sex) we waren nog steeds pissig. Na het klussen hebben we het uitgepraat en hebben we er hard om kunnen lachen maar we hebben wel afgesproken om het niet meer met tegenzin te doen... met of zonder eisprong. Echt, we hebben nooit ruzie of iets en uitgerekend gisteren wel hihi.
Nou ja, vanavond ook nog even klussen en weer met de billen de lucht in en dan toeleven naar 27 juli... echt spannend hoor! Ik zal wel weer allemaal kwaaltjes krijgen die totaal nergens op gebaseerd kunnen zijn.
Monique, hoe is het met jou? Geeft de mb al varens aan?? Ga je het ziekenhuis bellen?
Nien, ik weet zeker dat je snel je draai vind op het maart forum... als je maar niet "vreemd gaat" met die andere vrouwen daar hahaha... grapje natuurlijk!!!
Nien, vind het zo spannend als jij je eerste echo krijgt! Ik leef dan echt helemaal mee hoor. Hopelijk krijg je eerst goed bericht als je bij de dokter bent EN daarna op vakantie.. Ben jaloers!!

Monique, wanneer ga jij ookal weer?

X F.

Cath, ik zet je antwoord onder jouw andere berichtje

Hihi,

Je hebt er in ieder geval heel wat voor over en Robin ook. ZIe het al helemaal voor me. Ruziend sexen, ghighi.
Sander zou dat echt niet kunnen!! Dus mijn complimenten!

Heb mijn eerste afwijking ontdekt, ik doe een moord voor KAASSOUFLE!!!!!!!!
Heb er net 2 weg zitten VRETEN. Echt schandalig.

Vanavond komen er vrienden en die hebben zelf een hummeltje van 6 weken, ben benieuwd of ik me mond dicht kan houden.

Ga nog even snel bij komen op de bank!

Tot snel

Nien

Heeee Nien,

Moest net lachen om je reactie onder dat andere berichtje van Cath... Je noemde me Fredje. Ik probeer al van kinds af aan van deze afkorting af te komen maar het achtervolgt me overal haha. Al mijn vrienden, collega's en kennissen noemen me zo.

Maar goed, de kaassouflé's... die zijn ook super lekker!! Geniet er maar van! Nu mag het. Er komen vast ook wel weer tijden dat je nauwelijks een hap weg krijgt dus dat compenseert elkaar wel weer.

Gisteren nogmaals geklust. Ik had gisteren mijn eisprong dus maandag was mijn vruchtbaarste dag maar je weet maar nooit.... dus gisteren hebben we ook geklust.. zonder ruzie haha.

Ja, het was echt heel erg maandag. Dat doe ik ook nooit meer op die manier. Nu kunnen we er om lachen maar op dat moment was het even flink afzien hoor.
Nu maar afwachten tot 27 juli.... Spannend!!

Hoe was het om gisteren zo'n klein babytje op bezoek te hebben? Smolt je niet helemaal bij het idee dat jij straks (daar gaan we gewoon vanuit!!) ook met zo'n klein hummeltje loopt?
Hoe is het met de misselijkheid en moeheid?

Monique, hoe is het met jou? Heb je al varens gezien???

X F.

Hi meiden,

Hier nog geen varen-structuur.
Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt met de "berekening".
Het zal wel volgende week worden.
Ik heb n.l een cyclus van ong. 5 weken en 5 dagen.
Maar ...ik spuug elke morgen raak en vertrouw op de maybe!
Manlief heeft n.l nachtdienst deze week en volgende week vrijdag ga ik in de nacht.
Niet echt bevorderlijk voor ons liefdesleven....hihi
Ik had maandag avond een beetje helder bloed en weer wat d.br. afsch.
We hadden de dag ervoor geklust, misschien dat het daar aan lag?

Fre, jullie hebben wel een prestatie neergelegd hoor!
Ruzie en sex gaat dus wel samen!haha
Een mens doet soms wat om de eisprong maar niet te missen!
Je vroeg nog wanneer wij op vakantie gingen.
Dit is 8 sept.

Nien, inmiddels alweer een kaassoufleetje gehad?
Of ben je er inmiddels al op uitgegeten?
Ik zie het al voor me, Nien midden in de nacht een kaassoufflee aan het frituren!
Of Sander..haha

Nou, voorlopig hou ik mijn maybe in de gaten en dan zien we wel.
Fre, geeft die van jouw nog steeds een varen-structuur aan?
Bij mij was dat toen gedurende 3 dagen.
Succes!!!
Liefs, Monique2

Hoi Monique,

Ik heb eigenlijk na maandag (toen ik zeker wist dat ik mijn eispriong had en varens had gezien) niet meer de MB gebruikt. Zondag was het nog niet echt het geval, al zag ik al wel dat het er aan zat te komen. Maandag was het overduidelijk en nu vertrouw ik ook helemaal op de MB! Ik weet nu tenminste ook dat ik het goed gebruik. Ik heb nou nog wel weer 5 testen liggen van CB en die gebruik ik ook wel weer volgende maand (ervan uitgaande dat ik niet zwanger ben...) maar ik koop geen nieuwe meer.
Ik heb nu gedaan wat ik kon. Ik heb zondag, maandag (met zware tegenzin!!) haha en dinsdag geklust en daarna met de billen de lucht in gelegen. Daar kan het dus niet mis mee zijn gegaan. Ik las dat je maar 20% tot 25% kans hebt per eisprong om zwanger te worden dus ik ga me niet meteen zorgen maken als het niet lukt. Ik had trouwens gisteren mijn eisprong (ik voelde het!!) dus dan is maandag toch je meest vruchtbare dag? We hebben het gisteren ook nog maar gedaan want ik wil natuurlijk geen kans onbenut laten haha.

Zelf vond ik ook al dat je weer snel je eisprong had maar ik dacht dat je misschien toch niet zo'n lange cyclus had. Zelf zit ik nu ook op een cylcus van 5 weken. Dus jij verwacht je eisprong ergens volgende week? Je hebt je nod dus begin augustus?
Hopelijk kunnen we Nien dan volgen en breekt de kaassouflé periode voor ons ook snel aan!!

Nien, mijn berichtje voor jou staat boven het berichtje van Monique.

X F.

Hoi meiden,

Phoephoe, heb heel de dag samen met mijn moeder vitrages zitten naaien, voor in de huiskamer, ben er moe van!

Jullie hard gewerkt vandaag, is het ook echt weer voor.

F, ik zal je nooit meer het tje naampje geven. Moet zeggen dat ik altijd alles afkort, tot op het irritante af.

En ja die kaassouflees (?) blijven trekken, maar ik hou me in! Ben op het moment ook weer aardig misselijk, dus dat is een voordeeel! Want elke dag zo'n vette hap, dan heb ik veel werk na maart.

Morgen ga ik volgens mijn eigen berekeningen week 8 in en ben nu officieel verder als de vorige x. Moet zeggen dat dat al een hele gerust stelling is.

Ben ook zo blij dat er al een ei is gesprongen en de andere onder weg is! Nu gaat het lange wachten weer beginnen. Wel heel erg spannend. Met een beetje geluk weet ik het nog voor mijn vakantie!

Vervelend he die nachtdiensten. Dan ben je net een mol. Enne totaal geen energie voor andere actieviteiten ;)
Wij hoeven op het moment gelukkig niet, en daar ben ik wel heel blij om.

Liefs Nienepien

Hé Nien,

Je mag me best Fredje noemen hoor, ik moest er alleen om lachen dat die afkorting me zelfs hier volgt.
Ga je al week 8 in? Wat gaat de tijd snel zeg!!
Ik ga proberen me niet gek te maken met kwaaltjes die ik denk te voelen. Voor mijn eisprong had ik last van gevoelige borsten en kon ik moeilijk naar het toilet. Als ik dat nu zou hebben dan zou ik me allemaal dingen in mijn hoofd hebben gehaald die dus helemaal niet waar blijken te zijn... Ik probeer me niet gek te maken en "rustig" af te wachten tot 27 juli.
Ik ben wel blij dat we niet meer moeten klussen op commando... Nu weer even rust haha. Ik heb nl. niet zo'n libido dat ik elke avond wil.. jullie wel??

Monique, hoe is het met jou meis? Druk aan het werk?

Nien, wanneer ga jij nu ookal weer op vakantie? Maak je mijn nod nog mee?
Geniet lekker van je zwangerschap!!!

Tot gauw meiden,

X F.

Hihihhi,

Nee ik heb ook niet zo'n libido dat het elke avond moet, en op dit moment al helemaal niet. Is geloof ik al 3 weken geleden. Die arme San. "Normaal" deden we het zo'n 3x per week. Moet ook zeggen dat ik er nu wel weer wat na ga verlangen.

Ik ga 30 juli weg op vakantie, dus maak je nod nog mee. Spannend hoor!!! En het is inderdaad zo moeilijk om je geen kwaaltjes in te gaan denken.

Nou, ik spring even onder de douche, want heb echt veel te lang in mijn bed gelegen.

Toedels N

Terug
Bovenaan