Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi
Welkom hier! Ik ben zo ongeveer de oudste van het stel hier :-( 38 jaartjes jong, 10 jaar getrouwd met een leuke vent, mama van 4 kinderen: 10jr, 8jr, 6jr, en bijna 2 jr (Leah, 14 maart08).
Groetjes!!
Gezellig dat je mee komt kletsen.
Ik ben Christien ben 22 jaar en ben 2 jaar getrouwd met Gert-Jan.
We hebben een zoontje van bijna 2 Kelwin (april 2008)
en nu de 2e op komst.. nog wel heel pril.
Mijn naam is Susan, ik woon samen met mijn vriend vlakbij Leiden. Ik ben alweer 30 jaar, en ik heb een dochtertje, Zarah, zij wordt eind april 2 jaar.
Heb ik me meteen even aan de anderen voorgesteld, haha. Lees al een hele tijd mee, en reageer af en toe. Maar bij deze stel ik me officieel even voor. :-D
Mijn naam is Susan, ik woon samen met mijn vriend vlakbij Leiden. Ik ben alweer 30 jaar, en ik heb een dochtertje, Zarah, zij wordt eind april 2 jaar.
Heb ik me meteen even aan de anderen voorgesteld, haha. Lees al een hele tijd mee, en reageer af en toe. Maar bij deze stel ik me officieel even voor. :-D