Ben ik dan de enige????

hoi Zuska,

Zwanger zijn kost energie! Gebruikt die energie die je hebt goed! En steekt dat niet in iemand waarvan je geen steunt van kunt verwachten. Je kindje en jij zijn nu het belangrijkste en de "rest" is bijzaak!

Ik wens je heel veel strekte, kracht en wijsheid!

Dames....

Echt super bedankt voor jullie lieve berichten en adviezen...heb veel nagedacht en de adviezen en directe meningen van jullie meegenomen in bepaalde besluiten.
Gelukkig dat er dingen bestaan als een simpel forum waar je je ei kwijt kan en even mentaal kan worden opgevangen door onbekenden.
Het doet me goed en geeft me de kracht om door te zetten.

Veel liefs zuska

Hallo Zuska,
Wat een dramatisch gebeuren moet dit voor je zijn.Ik ben er tijdens mijn zwangerschap vorig jaar (werd miskraam)achter gekomen dat mijn man me heeft bedrogen en belogen.Nu ben ik voor bijna 6 maanden terug bevallen van een dochter en ben inmiddels ook alweer 3,5 maand zwanger van de 3de.Alleen heeft mijn man me nu alweer bezeikt en belogen.Hij chat met andere vrouwen,vraagt dan hun telefoonnummers en gaat dan smsje sturen die erotisch getint zijn.Een van die vrouwen heb ik gebeld toen ik haar smsje zag.Zij vertelde mij dat mijn man haar had verteld dat hij de laaste 2 jaar een paar keer met een andere vrouw naar bed is gegaan tijdens zijn werk.En dat terwijl ik zwanger en ziek thuis zat.Mijn gevoel voor hem is nu ook op een dieptepunt en hij zweert me dat er niks is gebeurd.Sorry maar dat geloof ik helemaal niet.Is een emotionele tijd voor me.Jij moet doen wat jij denkt dat het beste is voor jouw en je kindje.Als je partner je de hele dag aanschreeuwt en tegen je zeikt moet je voor jezelf pas op de plaats maken.Ga desnoods even naar familie of vrienden om je een time out te geven en dan vanaf een zijlijn te bekijken wat je nu met deze relatie wilt.Bedenk wel dat je partner hoe dan ook in je leven zal blijven als vader van je kindje.Ik wens je ontzettend veel succes en je zult zien komt tijd komt raad.
Groetjes
Christel

Terug
Bovenaan