ben ik hier de eerste???

hallo jess

ik weet niet of je van een lekker wijntje houdt en of je ouders dat ook lusten anders zou je een fles mee kunnen nemen en dan zeggen dat die voor hun is want dat jij die de komende 9 maanden niet mag drinken.of filet mee.

wat ook leuk is een romper mee nemen met de tekst voor mijn liefste opa en oma.

ik zelf laat het dit keer aan mijn dochter over die het trouwens nog niet weet wil eerst bij de dokter langs zijn geweest  om het echt zeker te weten.

ik bijna iedereen zeggen dat ze willen weten wat het geslacht is.
 het is wel handig met het inrichten van een kamertje en het kopen van kleertjes.maar wij willen het niet weten.was bij de eerste ook niet en het was een geweldige verrassing.

wat je wat leuk is om te laten doen een 3d-echo dat kan je al zien hoe je kindje eruit ziet en op wie het het lijkt.en of het al veel babyvet heeft.haha.

dit akn je het beste laten doen als je rond de 27 weken bent dan is het het duidelijkts te zien.hebben wij bij de eerste ook laten doen en gaan dat nu ook zeker doen.

gr esmeralda

Hoi Hoi,

Ik heb al zo vaak op dit soort forums zitten neuzen, nu kun ik eindelijk mee praten omdat ik ook zwanger ben ! als het goed is ben ik 9 april uitgeteld.
Gisteren heb ik de test pas gedaan, heb er vannacht ook erg onrustig van geslapen. Gaat opeens zoveel door je hoofd en ik hoop dat ik mezelf bij familie en vrienden nog niet verraad want die big smile gaat er maar niet vanaf !
Ik liet net mijn man dit forum zien, ik weet niet of het aan hem ligt of aan alle mannen, maar hij vind het maar niks,.. is toch iets van ons tweeen, aan al die andere verhalen heb je toch niets,...! Maar goed, dan heb ik toch iets voor mezelf !

Morgen ga ik direct de gyneacoloog bellen, ivm mijn stollingsafwijking en trombose achtergrond met ik ook zowiezo in het ziekenhuis bevallen. Ik hoop dat ik deze week nog terrecht kan.

Heeft iemand ervaring in het elisabethziekenhuis in tilburg ?

Tot later !

groeten Fieke

Hallo allemaal

Ik ben Evelien, 27 jaar, getrouwd.
Ik ben 5 weken zwanger van ons 2e kindje. Onze zoon is nu ruim 2 jaar
Heel blij nattuurlijk. Net als de eerste keer moesten we lang wachten. 1e keer duurde een jaar en tweede keer zelfs 15 maanden. Maar nu is het weer zover.

Niet misselijk, af en toe weeig en heel moe. En ik wil het zo graag aan iedereen vertellen!! Maar we wachten nog heel even. Eerst onze ouders maar eens over een paar weken.

ha dames hier ben ik eindelijk weer!!!!

Ik heb s'nachts best veel last van mijn buik dat ik  wel twee paracetamollen moet nemen anders kan ik niet slapen.
 Ik heb de verloskundige gebeld en die vond dat wel raar en heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het niet buitenbaarmoedelijk is daar zijn we dus gister geweest.
Het zit in de baarmoeder!!!!!!!
Ik blijk geen 6 wkn te zijn maar nog maar 5,3 wkn dus er was op de echo alleen nog maar een vruchtzakje te zien maar wel met een dooierzakje hij kon ook niet zien waarom ik zn buikpijn heb er was ook geen bloeding te zien wat duit op een komende miskraam nu maar afwachten en op 25 aug zullen we kijken of er een hartje klopt

liefs wijnie

Terug
Bovenaan