ben ik hier de eerste???

Hi meiden

Er wordt al gezellig gekletst. Ik had vandaag mijn laatste werkdag en ga morgen lekker drie weken naar Italië, heb er heel veel zin in. Ik zal dus drie weken niet meekletsen maar haak graag weer in na de vakantie.
Ik heb dan ook de eerste echo op 28 aug.

groetjes Flora

Voor de nieuwen onder ons Gefeliciteerd!!!!!

Flora een fijne vakantie ben net ook 2 wkn in Italie geweest aan het Gardameer Lazise!!!
Geniet er van.

Vandaag de ouders en schoonouders verteld dat we zwanger zijn ze reageerden zo leuk er is zelfs champange gedronken (ik natuurlijk niet).
We zijn nog maar net 5 wkn maar vonden gewoon dat ze het mochten weten.

Zelf heb ik nog geen last van klachten behalve mijn borsten en moe!!!!

liefs nina

Ha Dames ik zal eens proberen of mij dat lukt met z'n schema!!!!

naam                leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      datum echo          jongen/meisje

Wijnie                    27             1e             2 april                  25 aug             25 aug                     wil ik niet weten

Marjolijn                                    3e            

Yvonne                                      2e               4 april                   19 aug

wensvoor3                             3e               5 april

Barbera29                            3e                 5 april

Flora26                                      1e             10 april                 28 aug

Jess_1                                     1e                 8 april

Gaby                       24           2e

Alesta65                                 2e

thonny                   27            2e      

hoi meiden,

zet maar in mijn lijstje dat ik het ook niet weten wil hoor.
vandaag niet veel last, behalve de ochtend misselijkheid en moeheid.
dan ga ik ook wel eens twijfelen...ik zit dan later in de auto en voel ik mijn
banden trekken.dan denk ik;daar zit onze uk...komt wel goed...
tot nu toe nog geen bekkeninstabilteit, dat had ik bij de tweede al vanaf de dag dat ik overtijd was.
heb heel lang intensief getraind daarna,hoop dat het nog even wegblijft.

tsja, soms wil ik het van de daken schreeuwen, maar ik wacht geduldig op de eerste echo...voordat ik het aan anderen vertel...

en van dat koffie drinken...kan niet goed tegen de lucht...
jullie wel?

groetjes

quote: Wijnie81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2008 22:20:36'));

Ha Dames ik zal eens proberen of mij dat lukt met z'n schema!!!!

naam                leeftijd   kindje   uitgerekend     datum vk      datum echo          jongen/meisje

Wijnie                    27             1e             2 april                  25 aug             25 aug                     wil ik niet weten

Marjolijn                                    3e            

Yvonne                                      2e               4 april                   19 aug

wensvoor3                             3e               5 april

Barbera29                            3e                 5 april

Flora26                                      1e             10 april                 28 aug

Jess_1                                     1e                 8 april

Gaby                       24           2e

Alesta65                                 2e

thonny                   27            2e           2april                           18   aug                     18 aug                          ??????

hallo!

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Anke, en ben kwam er gister achter dat ik zwanger ben!
We zijn half juli getrouwd en tijdens de 1e maand proberen was het raak!
Omdat ik onregelmatig ongesteld ben, weet ik niet precies hoelang ik zwanger ben maar ik denk begin april!

leuk om mee te kletsen!

groetjes Anke

ik ben denk ik ook 2 april uitgerekend en ik moet 18 aug naar vk en krijg dan bijna zeker ook een echo inverband met bloedverlies (had ik eerste zwangerschap ook)

Terug
Bovenaan