Hallo!
Ik had een week of wat geleden het " ben ik de enige die mijn kindje niet lang laat huilen" topic geplaatst. Eigenlijk was dit ongeveer hetzelfde idee.
Want volgens RRR mag je je kind (heeeel strikt gezien) alleen maar uit bedje halen voor voeding. Ik was eerst een beetje bang dat ik het fout zou doen als ik me hier niet aan hield, maar sinds een week of 2 ben ik het rrr veel losser gaan doen en doet mijn dochter het super.
Ik probeer wel een beetje op tijd te voeden, maar deels is dat omdat Kyara zich anders savonds niet meer meld en ze geen geweldige drinker is, dus die 5de fles echt nodig heeft.
Verder haal ik haar uit bed als ze huilt aangezien er elke keer echt iets is, even knuffelen bij mama is in mijn beleving ook iets... Ik laat haar af en toe als ze het nodig heeft ook gewoon op mijn arm in slaap vallen, want ik merk dat ze gewoon in haar bedje KAN slapen, maar soms mij gewoon even nodig heeft, ok, prima vind ik zo! Ze slaapt normaal gesproken wel altijd in bed als ze lekker in haar vel zit, maar als ze een keer in de box in slaap zou vallen (doet ze meestal niet want gaat jengelen als het genoeg is) dan laat ik haar lekker liggen en ga ik niet panisch naar het bedje rennen...
Geen aanval op de RRR-mama's hoor, als je kindje het nodig heeft, vooral doen!
Groetjes,
Nymue
Verder wel lekker om te horen dat ik inderdaad niet de enige ben, dacht dat ik een van de weinige was...