ben ik nou zo'n zeur?

Ik vind je ook helemaal geen zeur. Jullie kind, jullie opvoeding, je hoeft je naar niemand toe te verantwoorden!

Tim krijgt sinds een paar dagen wel iedere dag een tussendoortje, maar dat is met name om zijn eetprobleem met vast voedsel aan te pakken. Daarnaast eet hij op een dag al zoveel en heeft hij nog honger. Dus is soms een tussendoortje wel handig om de eettijden constant te houden. Wat wel moet met een schoolgaand kind erbij. Daarbij hebben kinderen op een gegeven moment 3 hoofdmaaltijden en een aantal tussendoortjes (waaronder ook fruit) nodig.

@Smooty: op advies van de logopediste heb ik die wortelchips ook in huis gehaald. Hier ook een groot succes!!!

Ik vind je geen zeur! iedereen voed op zijn eigen manier zijn kind op! en het is idd makkelijker gezegd dan gedaan... dat je je niks moet aantrekken van hun. jou kind, jou regels!
ik vind dat je het prima doet. met je tussendoortjes..
hier krijgt ie wel elke dag een tussendoortje... en dan bedoel ik een koekje of rijstwafel.

wat mamavaneenkleuter ook zegt. ze eten straks 3 x per dag mee. en dan horen er eigenlijk ook tussendoortjes bij. incl fruit.

Hier word fruit al als tussendoor gegeven, denk eigenlijk bij iedereen wel.

Als jorn bij mijn moeder is, dan krijgt ie vaak een liga milkbreak. en bij alex zijn moeder een extra toetje

@mama van een kleuter. Tjerk krijgt dus ook echt op bepaalde tijden eten. Hij krijgt de eerste fles tussen 7 en acht uur. om 12 uur pot fruit met 2 boterhammen en wat te drinken. Om 17.00 uur warm eten, en soms een beetje pap. en zijn laatste fles om 23.00 uur.
Toen ik mijn schoolgaande nichtje een tijdje in huis heb gehad, deed ik ook 's middags gezellig thee met haar drinken, met een koekje. Dat hoort er wel bij vind ik hahahah. Maar Tjerk heeft het nu nog niet nodig en hij drinkt dan ook niks. Dus heeft weinig zin. Maar ik snap wel dat jij tussendoortjes geeft ivm het eten van vaster voedsel. Alles waar hij mee kan oefenen en naar binnen werkt is weer een stapje verder.

Waarschuw je vriendin maar heel snel dat frikandel gewoon gevaarlijk is voor kleine kinderen! Ze kunnen hier heel snel in stikken! (het is echt super glad) en natuurlijk ook nog eens ongezond!

Verder krijgt onze kleine vent bijna elke dag wel een Nijntje koekje! En verder soms een soepstengel of een rijstewafeltje! En natuurlijk de andere dingen die hij gewoon binnen moet krijgen!

Haha nou je bent geen zeur hoor, eten in de kinderstoel scheelt je een hoop rommel en schoonmaken.
Hier ook eten en drinken in de kinderstoel en nooit geen gezeur met rozijnen in het kleed of bambix tegen de muren ;-)

Liefs Marina

nee hoor groot gelijjk..
Sorry hoor maar die gene die zn kind fricandel geeft op die leeftijd moet zich eens laten nakijken!
Jij bent zn moeder en bepaald wat je kinderen wel/niet krijgen!

Terug
Bovenaan