ben ik nou zo'n zeur?

Ik vind je helemaal geen zeur. Het is iets wat jij en je man zelf beslissen. Het is JOUWN kind en niet de hunne.
Wij zijn wel heel gemakkelijk met geven. Al probeer ik het wel wat te beperken. Maar ja, Evy eet gewoon echt alles. Soms wenste ik dat ze met een korstje brood of rijstewafel ook tevreden was. Misschien moet ik gewoon wat harder met haar zijn en haar niet alles geven.
Trouwens frikandel lust ze dus ook :S Ze wordt echt nergens ziek van.....

Thanks voor de support. Sta weer even wat sterker in mijn schoenen. Scheelt inderdaad dat mijn man en ik er hetzelfde over denken natuurlijk. Ons ventje is er dik tevreden mee en zolang dat is,is het prima toch? Ik ben echt geen gezondheidsfreak en ik geniet af en toe echt wel eens van een lekkere vette, zoute hap. (of een zak chips en chocola, of wat er in de kast te vinden is hahaa, zwanger he) Dus als hij wat groter is krijgt hij echt wel zijn frietjes. Maar nu nog even niet. Ik denk wel dat hij ze lust, hij eet namelijk ook nog alles wat ik hem voorschotel hahahah. Heb nu porties zoutarme soep gemaakt en in diepvries gedaan. Hij vond het heerlijk bij zijn boterham. Lekker met wat kipfilet en wat groenten erdoor. Ik vond het zelf nogal flauw, maar ja ik ben ook geen baby meer. hahaaah,

@cass, ja ik snap je wel, maar uiteindlijk (merk ik zelf) heeft het wel voordeel om wat strenger te zijn met wat je wel/niet geeft, een kind wat zelf kan/mag kiezen kiest vaak niet voor het gezonde!
Hier krijgen de oudere kinderen op zijn tijd ook gewoon snoepjes chipjes enz, maar ze zijn nog steeds net zo tevreden met een bakje vers fruit of een stuk paprika-komkommer ;-)

@MJ Tjerk heeft wel wat babyvet hoor. Ik vind het namelijk wel schattig ahhahaah. Maar het is niet dat hij echt dik is. Gewoon lekkere kussentjes en heerlijke knieen. Kan niet wachten op de korte broeken als hij straks loopt. hahahah.

Terug
Bovenaan