ben ik te jong

Hoi marina,

Ik was ook 21 toen ik begon en er werd ook elke keer gezegd dat ik jong was. Nu ben ik 26 en loop er nog steeds maar nu gaan we met IVF beginnen en krijg ik wederom te horen dat ik jong ben. Maar ik vind dat je gelijk heb liever te jong ontdekken dan te laat.

Succes verder Groetjes Sabine

Hoi Marina,

Op dit moment ben ik 23 en 2,5 jaar gelukkig getrouwd, we zijn nu 13 maanden bezig om een kindje te krijgen en ook wij lopen in de mm.
Ik heb heel lang me leeftijd niet genoem omdat ook wij vaak opmerkingen kregen dat we misschien nog iets te jong zijn. Als je zelf weet wat he in houd om kinderen te willen neem je daar ook een verantwoordelijkheid in de die stap kan je al op een hele jonge leeftijd doe, maak je niet druk en ik ben heeeeeeeeeeeeel blij te lezen dat er zo veel meiden hier op het forum van onze leeftijd zijn.

gezellig.
liefs van Mariska

he hoi ,

Toen ik 19 was was ik voor het eerst zwanger en kreeg een miskraam na 7,5 week..
de dokter zei toen ; ach je bent nog zooooo jong......alsof dat wat uitmaakt.
Nu ben ik inmiddels 26 en heb een half jaar geleden weer een miskraam gehad, zelfs dan zeggen ze ; je bent nog piepjong..... ik vindt dat jezelf beslist en dat niemand ooit een miskraam op vroege leeftijd mag goedpraten omdat je nog te "jong" bent, of over je mag oordelen als jij hier op vroege leeftijd "aan toe" bent. ga je eigen gang en leef je eigen leven zoals jij dit graag wilt, laat ze maar kletsen !!!

Nanny

hoi hoi,

Ik ben ook 21 en mijn vriend is 24.
Wij zitten net in de mediche molen helaas :-(
Jong zijn we wel. Maar als je iets echt graag wilt ben je er noit te jong voor toch?

Liefs Inge

Hoi meiden!
Wat is te jong????? Ik kan er zelfs jaloers op zijn!
Ik ben inmiddels 28 en bijna een jaar bezig om zwanger te raken en gaan nu de mm in. Als het aan mij had gelegen was ik ook al veel jonger moeder geweest maar mijn vriend toen die tijd wilde geen kinderen. En maar hopen dat hij ooit zou veranderen van gedachten, maar niet dus! Uiteindelijk is het ook stuk gelopen tussen ons  en nu vind ik het heel jammer dat ik niet eerder bij hem weg ben gegaan en niet eerder mijn huidige lieve manneke heb leren kennen want hij is 32 en had ook altijd graag vroeg kinderen gehad maar ook door mis lopen van relatie niet gelukt. Natuurlijk zijn we nu super blij met elkaar maar ik wil alleen maar zeggen als je de keuze/mogelijkheid hebt om er samen ''jong" mee te beginnen moet je dat zeker doen, wij zouden het in ieder geval   zeker samen gedaan hebben!!

heel veel succes en vooral niets van '' die andere"' aantrekken want buitenstaanders weten het toch altijd het beste?!!

xxx

Terug
Bovenaan