ben ik zwanger of niet

A

Anoniem

Guest
hee dames ik heb vanmiddag een test gedaan en dit was het resultaaat wat vinden jullie

Ik zie een streepje!!!

Van harte!!

Ik had dit tijdens deze zwangerschap ook zo bij de eerste test, heb een paar dagen later nog wel een test gedaan. Die was een stuk duidelijker en ben nu 38w4d zwanger!!

Hoi,

Proficiat meid! Ik zie ook duidelijk een streepje en had dit zelf ook bij de eerste test (kruidvat) en een paar dagen erna heb ik er nog eentje gedaan om dat ik het niet kon geloven, en de streep was toen een stuk duidelijker.

Wat fijn voor je en geniet van je zwangerschap.

Liefs, Petra (16w4d)

hoi hoi

nou ik hem vanacht om 4uur weer een test gedaan en nu niet van da maar kruidvat en deze geeft negatief aan grr ik snap er niks van

Hoi,

Een paar weken geleden heb ik de clear blue test gedaan. Op deze testen zie je zwanger of niet zwanger. Hij gaf niet zwanger aan, jammer dacht ik. Maar een paar dagen later was ik nog niet ongesteld dus ik heb een test gekocht. Dit keer was het dezelfde test als jij hebt. Ik dacht ook een streepje te zien, maar ik was bang dat ik me verbeelde. 's avonds weer een test gedaan en die gaf hetzelfde aan alleen was mijn man erbij en hij dacht ook wel een streepje te zien. We hebben besloten om na een paar dagen nog een keer te testen en weet je was ZWANGER! en nu was het een dikke rode streep.

Ze zeggen altijd een streep is een streep en bij jou zie ik hem duidelijk, dus van harte gefeliciteerd!!!

inderdaad: een streep is een streep!!! En sommige testen zijn gewoon gevoeliger dan andere.... gewoon even wachten en terug testen met ochtendurine...
Wanneer was je NOD?
en proficiat he!!!!!!!!!

hee tnx meiden ik hoop dat jullie gelijk hebbben

en dat ik snel posi mag testen

liefs mama van caithlyn

Terug
Bovenaan