ben ik zwanger of niet

hey ken ik jou nog van het forum van vorig jaar?
wat grappig ik ben nog niet bezig met de derde hoor haha zag opeens jou naam staan en dacht dat klinkt bekend ik ben bevallen op 1 april .
sterkte en succes

xx

quote: Kitseltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2008 15:54:24'));

hey ken ik jou nog van het forum van vorig jaar?
wat grappig ik ben nog niet bezig met de derde hoor haha zag opeens jou naam staan en dacht dat klinkt bekend ik ben bevallen op 1 april .
sterkte en succes

xx

klopt ik ben een maart 08 mama grappig ja hihi tnx

hee dames

nou volgens mij is niet altijd een streep zwanger,want zoals jullie zienn staat er echt een streeep op de test,maar net met na het toilet gaan had ik met afvegen licht rosig bloed(dus niet gewoon echt rood zoals normaal) maar goed dit kan nog komen dus denk dat ik echt ongi ga worden grrr ik word mooi  voor de gek gehouden door die test

liefs mama van caithlyn

Kan natuurlijk een innestelingsbloeding zijn. Maar kan ook dat je heel even zwanger was en nu niet meer. (Geen goede innesteling).
Heel veel succes. BEn benieuwd hoe het afloopt!

Groetjes

Hoi,

Sjonge wat een onzekerheid, ik kan me voorstellen dat je daar gek van wordt. Ik zie bij jouwn test ook een streepje hoor, maar ik had het zelfde als jou dat ik na 3 dagen overtijd ging testen, een huismerk van de apotheek. Ik zag het streepje wel ietsjes beter als bij jou maar ik twijfelde ook dus ik ben terug naar de apotheek gegaan en die verwezen me door naar mijn doktersass. Ze zeiden allemaal dat je niet voor niets een streepje ziet. Het staat ook in de bijsluiters dat een vaag streepje ook positief is. Dus ik zou toch maar voorzichtig blij worden. Je zegt zelf al dat je bloeding heel anders is als normaal.....Anders bij de dokter een test doen??

Sterkte meid...!
Groetjes Brendi

hee meis nee het is toch echt een menstruatie dus ja schiet niet op om nog te testen tnx

heej meid ik denk dat je toch echt zwanger bent wand ik heb het zelfde gehad en ik ben de eerste 4maanden ong geweest en bij deze zwangerschap is het ook allemaal zo vaag gegaan dat ik maar 2 keer posie getest heb en de rest negatie terwijl ik toch echt zwanger ben wand we hadden net een echo gehad en toen wisten we dus alles 100% zeker en toe gaf hij gewoon aan dat ik niet zwanger zou zijn!  das raar!!
maar meis ik zou toch gaan testen als ik jou was wand er kan niet zonder het hcg hormoon een licht of donker streepje komen staan!

nou meis, sterkte, succes
en heel veel liefs sam.

quote: stampertje19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 12:28:05'));

heej meid ik denk dat je toch echt zwanger bent wand ik heb het zelfde gehad en ik ben de eerste 4maanden ong geweest en bij deze zwangerschap is het ook allemaal zo vaag gegaan dat ik maar 2 keer posie getest heb en de rest negatie terwijl ik toch echt zwanger ben wand we hadden net een echo gehad en toen wisten we dus alles 100% zeker en toe gaf hij gewoon aan dat ik niet zwanger zou zijn!  das raar!!
maar meis ik zou toch gaan testen als ik jou was wand er kan niet zonder het hcg hormoon een licht of donker streepje komen staan!

nou meis, sterkte, succes
en heel veel liefs sam.

aai nu ik jou verhaal lees begin ik weer te twijfelen haha maar wil em zelf niet gek maken...
ik ga dalijk maar ffies een test halen van clear blue

en jij bent nu toch zwanger?

liefs

Terug
Bovenaan