ben ik zwanger of niet

hoi hoi

nou ik heb net 2verschillende verloskundige gebeld en beide kwamen ze met wacht zowieso nog een week met testen.
en beide zeiden waarschijnlijk heb je gewoon een vroege miskraam gehadhelaas komt dit heel veel voor bij vrouwen

zelf heb ik voor caithlyn ook een miskraam gehad met bijna 12weken

hey meis omdat ik bij de huis arts eerst posi had getest en daarna weer meerdere keeren neg bij de huisarts zij mijn huis art ga er dan maar van uit dat je zwanger bent geweest maar dat het er niet meer is en dat noemen ze ook een vroege miskraam ik heb ruim een week in traanen gezeten en was ontroost baar toch geloofde ik het niet 100% en het toch nog een test gedaan daarna   en die was net zo licht als die van jou en ik ben meteen naar de huisarts gegaan met die test en dan bedoel ik echt meteen! en daar nog een tset gedaan en die was negatief ik weer in traanen en toen ik net goed een minut weg was belde me huisarts me op van de test is poritief geworden en ik wil dat je een echo gaat laten maken in het ziekenhuis en er is meteen een afspraak gemaakt omdat het zo vaag ging en met de echo was een mooi kindje met een kloppend hartje te zien!!  echt waar meid het kan zoooooo raar lopen he!!
en ik ben nu 11weken zwanger!!
en had toen tranen in mijn ogen van geluk dat mijn gevoel wel klopte! en nu weer nu ik het type!!

meid doe wat je gevoel zegt en geloof daar ook in wand dat zegt meer dan een test soms!

veel liefs sam

quote: stampertje19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2008 14:23:40'));

hey meis omdat ik bij de huis arts eerst posi had getest en daarna weer meerdere keeren neg bij de huisarts zij mijn huis art ga er dan maar van uit dat je zwanger bent geweest maar dat het er niet meer is en dat noemen ze ook een vroege miskraam ik heb ruim een week in traanen gezeten en was ontroost baar toch geloofde ik het niet 100% en het toch nog een test gedaan daarna   en die was net zo licht als die van jou en ik ben meteen naar de huisarts gegaan met die test en dan bedoel ik echt meteen! en daar nog een tset gedaan en die was negatief ik weer in traanen en toen ik net goed een minut weg was belde me huisarts me op van de test is poritief geworden en ik wil dat je een echo gaat laten maken in het ziekenhuis en er is meteen een afspraak gemaakt omdat het zo vaag ging en met de echo was een mooi kindje met een kloppend hartje te zien!!  echt waar meid het kan zoooooo raar lopen he!!
en ik ben nu 11weken zwanger!!
en had toen tranen in mijn ogen van geluk dat mijn gevoel wel klopte! en nu weer nu ik het type!!

meid doe wat je gevoel zegt en geloof daar ook in wand dat zegt meer dan een test soms!

veel liefs sam

hee meis

als ik jou verhaal lees moet ik lachen en ook huilen haha geweldig dat ej nu zwanger bent,maargoed werd jij gewoon ongi?

hahaha dat heb ik zelf ook hihihi erg he hihihi

ja ik werd ook gewoon ong  en ook bij de oudste dochter de eerste 4maanden zelfs!! en bij me 2 dochter ook de eerste 2maand dus het zegt niet altijd wat

veel liefs

ja erg haha...
hm dus het kan nog altijd nou we wachten wel af ik doe gewoon volgende week weer een keer een testje ofzo.
ja bij caithlyn had ik geen last van ongi tijdens zwangerschap en voor caithlyn kreeg ik met bijna 12weken een miskraam maar ook toen had ik dit niet

liefs

maar meis elke keer is anders het wand ik weet niet of jij ook mee las op het forum van feb2008 maar toen was ik uit gerekend van mijn jongste dochter en dat ging ook allemaal zooo raar en dat is toen ook een vroeg geboorte geworden van 33weken (5jan 2008 bevallen) en daar kwam ook heel veel bij kijken en elke zwangerschap is anders maar om een miskraam te krijgen of je kindje op een andere manier kwijt te raken is het ergst wat er bij is en ik hoop ook voor jou iedereen dat dan niet zal gebeuren
maar goed ik zal voor je duimen!! en hebben jullie de supermarkt jumbo daar ook?? wand die testen zijn zoo gevoelig zelfs mijn huisarts zij dat die het wel heel erg vroeg kon vast stellen bij mij toen met +/- 3,5 / 4 weken en das is heel erg vroeg!!
mss heb je daar wat aan?? het is gewoon eigen merk van de jumbo en ze kosten €6,90 per test  

p.s als je de datum achter op de test zet en heb gewoon weg legt kijk dan elke keer naar een paar dagen of die streep duiderlijker word? en dan kun je vergelijken

veel liefs

Hoi Patricia,

Zeg, ga je ons wel op de hoogte houden?? Tjonge het wordt wel erg spannend zo, het is heel erg tegenstrijdig allemaal.

Je zult ondertussen wel gek worden...

Nogmaals sterkte..
Groetjes van Brendi

hoi hoi

ja ik houd jullie op de hoogte:)

maar denk niet dat ik zwanger bent de vk denkt eerder aan een vroege miskraam aangezien ik ook telkens last aaan me buik heb nu dus ja tis weer ff afwachten maar richt me niet op het zwanger zijn nu helaas maar tis niet anders

liefs mama van caithlyn

Terug
Bovenaan