Ben ik zwanger?

<p>hey dames, </p><p>Ik heb een vraagje, mijn nod is 2 juni. Al vanaf 10 dagen voor mijn nof heb ik al erg last van van gevoelige borsten en is mijn buik erb opgezeg. Maargoed, dit gebeurt wel vaken als jk bijna ongesteld moet worden. Maar, al 3 dagen heb ik echt last van krampen en steken aan mijn linker en rechter baarmoeder. En vandaag de hele dag door zo een zeurende krampen (lijkt heel klein beetje op menstruatie krampen) het zet door tot aan mijn onderrug. Ik kan niet langs staan ook. Heb dit nog nooit gehad, het is ook nog veelste vroeg om te testen. Maar is dit een teken van een vroege zwangerschap????</p>
 
Spannend hè! Ik heb mijn nod 1 juni maar ooo wat voel ik mij beroerd de laatste paar dagen. Ook zeurende krampen,verschrikkelijke last van me onderrug, maagzuur en sommige geuren kan ik echt niet verdragen.
Probeer het zoveel mogelijk naast je neer te leggen (en ja dat is super lastig, ook voor mezelf) maar je weet het pas zeker met een positieve test!
 
Je weet t pas als je test positief is, je lijf kan je enorm voor de gek houden en hoe meer je erop focust, hoe meer je denkt te voelen. Ik duim voor je dat je een positieve test in handen hebt binnenkort (als dat je wens is tenminste).
 
@stephaniek, Ja en ik wil ook niet eerder gaan testen, slechte ervaring gehad. Ik probeer te denken van nee, het zijn misschien krampen van dat je gaat menstrueren, maar het voelt zo anders aan. Maargoed nog even volhouden....
 
@stephW Ik weet precies wat je bedoelt, mijn lijf heeft me vaak genoeg voor de gek gehouden, maargoed elke x denk je Ja! Nu is het gelukt. Dan duren de dagen tot je nod ook zooooo lang. Dank je wel❤️❤️ Wil het ook heel graag....
 
@Arimira ja dat heb ik ook inderdaad, en wat je zegt dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden dat ken ik ook als geen ander.. Inderdaad nog even volhouden en wie weet hebben we eind deze week toch een positieve test in onze handen ??
Laat je het weten?
 
Terug
Bovenaan