Ben ik zwanger?

Jaa inderdaad duimen haha! Ik zal het ook laten weten. Ik probeer deze week in ieder geval voor veel afleiding te zorgen..
 
@cactus- doe me best?
 
@stephaniek stiekem wil ik die 6 dagen voor NOD test halen. Had ik bij mijn dochtertje ook gedaan, was al gelijk te zien... arrggggg what to doo
 
Haha ja ik snap het helemaal, maar zou toch nog iets langer wachten want een negatieve test is toch een tegenvaller.
Ik ga woensdag 2 voor 5 van Kruidvat doen, dat is dan 12 dagen na dpo en heb gelezen dat dit een goede dag is om te testen ??
 
Ja het zou kunnen, het geeft natuurlijk geen garantie voor een positieve test maar de kans is groter natuurlijk dan nu testen. 
 
@arimira snap wat je schrijft!
 
je lichaam kan je soms zo voor de gek houden, maar je gevoel vaak niet!
wacht geduldig af en test wanneer je nod is, anders ben je dalijk alleen maar teleurgesteld!
 
In januari kwam mijn schoonzus bij ons op bezoek en die vertelde dat ze 8 weken zwanger was... het gekke was ik wilde zeggen WIJ OOK i.p.v. gefeliciteerd terwijl het voor mij zo voelde maar ik het niet wist, niet had getest maar ik voelde het dat er iets anders aan mij was, mijn buik was opgeblazen mijn borsten deden zeer etc etc en 2,5 week erna kwamen wij met het nieuws 6 weken zwanger... achteraf had ik best kunnen zeggen wij ook haha... nu 23 weken zonder 1 nare bijwerking zwanger ?
Dat had misschien een hoop ellende gescheeld met het mis gunnen vanuit mijn schoonzus en zwager! 
 
Ik ga voor je duimen! 
 
Terug
Bovenaan