Ben ik zwanger?

@chardonnay, ja met mijn eerste zwangerschap had ik ook zo een buik. Maandag had ik test gedaan bij de dokter, was negatief eruit gekomen en woensdag teste ik positief, omdat ik gewoon zeker wist dat ik zwanger was. Nu is ze al 2 jaar!
maar nu wij voor een tweede kind gaan, heeft mijn lichaam me vaak voor de gek gehouden, lijkt wel of ik elke maand een andere symptoom heb. Ik ben beetje bang om zeker te zijn, bang voor de teleurstelling. Vorig jaar mei, had ik vroeg getest en uiteindelijk was het een miskraam. Maar als ik niet zo vroeg had getest, had ik het misschien niet eens doorgehad. 
Maargoed, afgelopem drie dagen voel ik me echt zo anders en wil ik zeggen ik ben  zwanger ik weet het zeker, zoals bij mijn eerste maarja durf het niiet. Afwachten en geduld hebben.
dank je wel?
 
 
 
Hoi allemaal,
Ik haak ook even in op dit gesprek :) zelf zou ik afgelopen vrijdag 25 mei ongesteld moeten worden. Dit bleef uit en gisteren, maandag 28 mei, een zwangerschapstest gedaan (zo'n goedkope van de action, iemand daar toevallig ervaring mee?). Helaas was de test negatief:( 
Nu een dag verder en nog steeds niks. Lichte krampen maar een stuk lichter dan anders bij mijn ongesteldheid. En een beetje moe maar verder geen klachten of kwaaltjes waarvan ik denk: JA! Ik ga ervan uit dat ik deze week ongesteld ga worden en zo niet dan test ik pas eind van de week. Mocht ik echt zwanger zijn dan ben ik dat dan ook nog wel haha.
Voor ons is dit overigens nog maar ronde 2. Na gestopt te zijn met de pil had ik een cyclus van 30 dagen. Ik kan dus nog geen regelmaat aangeven aangezien dit nog maar ronde 2 is. Dus zou nu zomaar een langere cyclus kunnen hebben. We wachten het nog maar rustig af. Maar man wat is dat wachten zenuwslopend (nu al haha) 
Hopelijk hebben jullie snel een positief antwoord op de brandende vraag: ben ik zwanger?
 
Liefs x
 
Ik had gister een licht rozig bloeding, ik dacht aan innestellingsbloed, omdat het 5 dagen voor mijn nod is. Maar ik heb vandaag denk ik teveel bloeding, denk niet dat ik uit kan gaan van een innestellingsbloeding. Jammer het mocht niet zo zijn, wel heel raar dat my cyclus 18 dagen is? maargoed, komt wel goed volgende maand meer kans.
 
ik duim voor jullie, ik hoop dat jullie wel zwanger zijn❤️
 
Heel vervelend @Arimira! Inderdaad een erg korte cyclus dan vergeleken met jouw gemiddelde cyclus. Even aankijken of het vandaag en morgen echt doorzet. En zoals je zegt: anders volgende maand weer een nieuwe kans.♡ 
 
@abbyx jaa was wel schrikken gister, het is ook alleen bij het afvegen, heel raar maargoed heb de hoop al een beetje opgegeven?... Ik heb trouwens zelf geen ervaring met de zwangerschapstest van action, maar mijn vriendinnen wel, die geven aan dat het goed is. 
 
Ik had gisteren een lichtroze bloeding en verder nog niks. Dacht dat ik ongesteld moest worden maar tot nu toe nog niks. Nog steeds even afwachten!
met Action test geen ervaring, toevallig net nog meegenomen dus ben benieuwd. Wel de ovulatie testen gebruikt toen ik net gestopt was met de pil om te kijken wanneer mijn ovu was.
@arimira wat jammer zeg! Hopelijk volgende maand wel raak!
 
Terug
Bovenaan