Ben ik zwanger??

<p>Goedemorgen! Ik ben er vroeg bij maar zou graag jullie advies willen :)</p><p>Ik had afgelopen maandag mijn NOD. Zondagavond en maandag dan ook buikkrampen en hoofdpijn. Ik ben vandaag nog steeds niet ongesteld. Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen en ben nog niet eerder overtijd geweest.</p><p>Ik heb dan ook gisterenmiddag en vanochtend een test gedaan. Op beide testen zie je een heeeel licht roze streepje. Omdat ik het niet durf te vertrouwen heb ik ook een CB test gedaan met wekenindicator en die gaf aan niet zwanger. </p><p>Iemand die mij advies kan geven of ervaringen kan delen?</p><p>Alvast bedankt!! </p>

Spannend allemaal!
Ik zelf denk dat je zwanger bent omdat er niet zomaar een lichte streep verschijnt. Het betekend dat je t hormoon hebt en dat je dus een bevruchting hebt
Clearblue is vaak iets minder gevoelig dan andere testen en heb ik zelf ook later pas gebruikt.

@koetje
hai ik had precies het zelfde met die testen die goedkopere testen gaven een lichte streep terwijl de clearblue aangaf dat ik NIET zwanger was ..
ik vier deze week de eerste verjaardag van mijn dochter! Dus bij deze gefeliciteerd !! Je bent zwanger 
zonder hcg test een zwangerschaps test niet positief en hcg krijg je echt alleen als je zwanger bent 

Ik heb echt precies hetzelfde als jij! 
Ik heb ook een licht streepje en de digitale test zij inderdaad niet zwanger. Maar toch op alle testen die ik heb gedaan verschijnt er bij allemaal een licht streepje! Kan het nog niet geloven en hoop dat ik een deze dagen dan een duidelijke streep heb! 

Ohh wat spannend ook!!
Dit was pas poging 2 en had zondag en maandag toch wel buikkrampen dus dacht nou jammer daar komt me menstruatie dus op naar poging 3! Dus nu kan ik het ook maar nauwelijks geloven. Mijn vriend vind het ook allemaal onzeker dus echt blij zijn vind ik nog moeilijk. Ik ga denk zondag weer eens testen en anders maandag de praktijk bellen als ik 1 week overtijd ben.

Hoe voel je je verder Mammaaaa? 
Ik heb meer honger dan normaal, beetje pijnlijke kiezen en zware benen maar verder voel ik niets geks!

Terug
Bovenaan