Ben ik zwanger??

Koetje  ik heb wel een aantal symptomen
Ik ben erg moe,baarmoeder is gevoelig, opgezette buik, gevoelige borsten/tepels, stemmingswisselingen, hoofdpijn en inderdaad ook zware benen en wat last van mijn gebit ook. Verder ook nog redelijk wat afscheiding.
Mijn NOD was dinsdag...
Gaan jullie voor de 1e? Spanned allemaal hoor! Wordt er gewoon nerveus van hahha

Ohhh ook behoorlijk wat kwaaltjes. Heb je ook dat je steeds jezelf afvraagd of het echt zo is of dat je dingen ‘verzind’. Ik wordt er zo onzeker van! 

Spannend hoor, Dan loop je 1 dag op mij voor. Wanneer wil je weer testen? 

Wij gaan inderdaad voor de 1e. En jullie?

Ja klopt wordt je ook heel onzeker van! 
Spannend de eerste! Wij gaan nu voor de 2e! Maar is net zo spannend hoor hahaha
Ik test gewoon elke ochtend om te kijken of er iets veranderd. En jij wanneer wil jij weer testen? 

Ik twijfel of ik elke dag ga testen. Wilde eigenlijk zondag doen maar misschien kan ik het morgen wel niet laten ?

Omdat ik al een keren best teleurgesteld was, ben ik gestopt met 'snel' en vaak testen. Als ik laat was ging ik temperaturen, en als het dan lager werd, wist ik dat het niet lang meer kon duren (tot de laatste keer dan, toen na een paar dagen toch maar getest). Gezien temp paar dagen voor menstruatie al zakte bij mij, was dat een goede indicatie. 

Pooh-beer ik ben nooit bezig geweest met temperaturen dus ik heb nu ook geen idee hoe of wat dat bij mij in elkaar zit!
Ben al een aantal dagen overtijd en de streep op de zwangerschapstest wordt met de dag duidelijker vandaar dat ik wel vaak test want dat geeft mij een fijn gevoel... 
Ik heb ook niet getest voor mijn NOD! 

Terug
Bovenaan