Ben ik zwanger??

Jassiemaria
Klopt dat is eigenlijk ook genoeg maar mijzelf kennende kan ik t dan toch niet weerstaan om morgen ochtend te testen. Hahah

Nou ik heb vanmiddag nog een test gedaan en hij is toxh echt wel duidelijk!
IK BEN ZWANGER!    
Kan het nog niet geloven! Zo spannend allemaal weer! 
Koetje hoe gaat het met jou? 

Zeker weten zwanger met die 2 testen. Die van CB zijn wat minder gevoelig, dat wil zeggen, pas bij hoger hcg komt er zwanger te staan. Bij 3 zwangerschappen zo’n licht streepje gehad aan t begin, dus gefeliciteerd. Bij twijfel zou ik over 2 dagen nog eens testen

Wauw mammaaaa. Gefeliciteerd!! Inderdaad een hele duidelijke test. Ik ga morgen of zondag weer testen. Spannend ??

Vanochtend vroeg opnieuw getest en ja hoor de streep wordt duidelijker!!
Morgen maar bellen om een 1e echo in te plannen ??

Uiteindelijk is een streepje, hoe licht ook, sowieso zwanger. Kan alleen zijn dat er nog niet veel hormonen zijn, of het toch heel vroeg mis gaat.
@Mammaaa: gefeliciteerd! En dat temperaturen heeft inderdaad ook alleen zin als je daar eerder mee bezig bent geweest. Heeft bij mij ook zo lang geduurd, dat ik dat ook maar eens was gaan proberen.

Ik had de eerste dagen ook een heeeel licht streepje. Zo licht dat ik de 1e 5 testen als negatief gezien heb! 
Na nog maar eens een testje waarvan ik verwachtte dat die negatief zou zijn zag ik ineens een streepje!   
Een streepje is een streepje en dus zwanger ! :) 

Gefeliciteerd

Terug
Bovenaan