Ben verward

Ik zou over een paar dagen gewoon nog een test doen, dan weet je het zeker. Ik zie geen 2e roze lijn maar dat kan ook de kwaliteit van de foto zijn
 
Ik zou gewoon de digitale clearblue test doen. Daar staat zwanger of niet zwanger op.
ik ben nu zwanger van de 2e en heb bij allebei mijn zwangerschappen een goedkope test gedaan en streepjes waren onwijs onduidelijk.
Met de clearblue digitale test bleek ik in beide gevallen al 3 weken zwanger te zijn!
liefs
 
Lieve dames,Misschien dat jullie mij hier kunnen helpen -- Ik weet nog niet helemaal hoe het werkt op een nieuwe topic aan te maken op dit forum ;-)Sinds januari ben ik gestopt met de pil, omdat we een grote kinderwens hebben.
Vanaf het begin af aan is mijn periode wel regelmatig geweest, maar nu snap ik iets niet...
Ben nu 19 dagen overtijd, uit de zwangerschapstesten komt niets uit, maar ik heb wel regelmatig symptomen zoals; misselijk, vermoeidheid, gevoelige tepels (klinkt raar) en nog meerdere symptomen
Gisteren waren wij even aan het shoppen en als ik mijn buik bekeek, leek het echt een zwangerschapsbuikje.. Ben al bij de huisarts geweest, daar hebben ze ook een normale test gedaan.
Ook heb ik een formulier gehad om bloed te laten prikken, om het zo te onderzoeken.Heeft er iemand hier misschien tips of dit ook zo op deze manier meegemaakt ?Bedankt,
 
He naatjuh ja denk dat ik gewoon afwacht tot me nod en klopt de foto is niet zo duidelijk had geen goede belichting ow en nog iets dit ia geen early test gewoon een vanaf je nod moet testen 
 
Hoi Debbiiek,
Ik heb dat ook gehad. Je lichaam is gewoon nog niet helemaal hersteld na het slikken van de pil. Ik heb het bij mn eerste ook gehad. Il heb zelfs een cyclus van 60 dagen gehad en was echt niet zwanger.
Sorry dat ik je niet blij kan maken, maar zo te horen heb je echt alle wegen bewandeld om uit te sluiten of je wel of niet zwanger bent.
En het klinkt cliché, maar wees er niet zo mee bezig. Dan komt het vanzelf. Echt waar.
Succes!
Liefs, Maaike
 
Hoi gebruiker,
ik begrijp wat je bedoeld met de voorgedrukte lijn maar om eerlijk te zijn, ik kreeg het nooit duidelijk op de foto als het een voorgedrukt lijntje was maar zie bij jou toch wel een lijn. Ik zou voor de zekerheid nog een test doen de kruitvat 2 voor 5 zijn altijd erg duidelijk ook voor nod.
ik hoop voor je dat het raak is iig :)
 
Ik kan wel het lijntje zien idd!
Maar of het een indrooglijn is omdat hij uit elkaar is gehaald weet k niet.
Mijn nichtje had ook zo lijntje en is ook zwanger.. zou hem vandaag of morgen ochtend met ochtend urine nog eens doen en op nod ook nog.
Iedereen die zegt wacht op nod.. Ik weet hoe moeilijk dat is dus zelf Ou k vandaag of morgen nog 1 doen haha succes
 
Terug
Bovenaan