Ben verward

Beste Maaike,Bedankt voor je reactie.
Heb inderdaad al veel wegen bewandeld, maar het papier voor bloed te prikken ligt er nog, dus dit is de laatste optie..
Komt hier inderdaad ook niets uit, is het echt niet zo.. ;-)

@ gebruiker840017 Kijk op internet even voor een clear blue test als je deze testen niet vertrouwd.
Die zijn wel heel nauwkeurig :)Succes!
 
@Mizzr
het lijntje zat er al op voor ik m uit elkaar haalde heb er toen een druppel water opgedaan om te zien of ie vervaagde maar werd alleen maar duidelijker ga zo nog even een test doen 
 
Mizzr hahaha heb nog geen test gedaan heb best veel gedronken dus ik wacht even tot morgen ik weet nog van me vorige zwangerschap dat me hcg heel laag was heb de early test gehaald van de etos en de kruidvat 2v5 dus morgen maar weer testen 
 
Haha spannend!!!
K ben benieuwd k lees het morgen wel 
Hier zwanger van de 2e nu 25 weken blij dat even geen warmte is meer haha. Slaaplekker !
 
Hi DebbiieK, ik herken jouw verhaal ook, ik had na het stoppen met de pil steeds verschillende cyclussen, varierend van 28 tot 60 dagen. Bleek uiteindelijk vanwege PCOS te zijn, maar dat is weer een ander verhaal :) Gauw het bloed laten testen en dan weet je het zeker, succes!
@gebruiker840017, hopelijk vandaag een duidelijke positieve test, spannend!
 
Terug
Bovenaan