Ben weer terug uit the US of A! en 2e IUI staat voor de deur!

Hoi lieve meiden,

Ik meld me weer even want we zijn gisteren terug gekomen van onze vakantie.
Ik zie dat er weer wat meiden zwanger zijn. SUPER!!!!!!!!!!!!!!

Morgenochtend moet ik weer gaan bellen want ik ben donderdag in Amerika ongesteld geworden (4 dagen te vroeg)  dus dit wordt de 2e IUI. Vrijdag kwam het pas echt door en toen kon ik niet meer bellen door het tijdsverschil dus morgen ben ik de eerste.

Stellen jullie me even op de hoogte van alle ontwikkelingen die er zijn geweest de afgelopen 3 weken?

lfs. Inge

hoi hoi

Leuk dat je weer terug bent hoe hebben jullie het gehad in ver weggie stan?
Je hebt heel wat te lezen.....
Alle ontwikkelingen is heel veel maar hoogte punten zijn:
De operatie bij de vriend van belinda... die hopelijk het goede resultaat mag hebben.
Veel mensen aan behandelingen begonnen of op een wacht lijst gezet.
Petra begint 29 april met spuiten voor de icsi behandeling....
Marielle mag mischien voor iui in plaats van ivf
er is nog veel meer gebeurt maar kan alles niet onthouden het wisseld in snel tempo af. En ik wil niemand vergeten dus je hebt wat te lezen.
Zelf ben ik vanmorgen met primolut begonnen (voor icsi behandeling)
en moed 7 mei beginnen met spuiten...

groetjes rozemarijn

Hee Inge!!!!!!!

Ik was je een tijdje kwijt maar zie dus dat je lekker hebt zitten genieten in USA.
Heb je een leuke vakantie gehad?
Ik hoop dat je nu lekker relaxed aan een nieuwe ronde kan beginnen en een goede uitkomst hebt! Spannend hoor.

Hier gaat alles goed. Ben morgen alweer 36 weken ver, wat vliegt de tijd zeg.....

Ik hoop dat dit jaar jullie jaar wordt en lekker kan gaan genieten van een zwangerschap.

Als je het leuk vindt kun je op onze site voor de baby kijken naar onder andere een mooie 3d echo van onze kleine kereltje. Mocht je een bericht achterlaten zet er dan niet bij dat je weet dat het een jongen wordt want de familie weet nog niets hihihii.

Natuurlijk blijf ik je volgen!

Liefs Claudy(mei forum)
www.babyhooning.beebiesite.nl

hee meiden!!

Rozemarijn! Ontzettend bedankt voor de snelle update! Ik heb het gevoel dat ik veel heb gemist!!
Voor jou beginnen nu dus ook de spannende weken!! Ik ga voor je duimen hoor!!

Heeee claudy! Ik zet net net een berichtje voor je neer bij eht bericht van Lill.
Je moet dus nog een paar weekies! Hoe voel je je? Ben je er al helemaal klaar voor??
Ik ga zeker even op je site kijken en ik zal niets zeggen over het geslacht ok!

Hou je me op de hoogte!?

lfs inge

Hoi Inge,

Ik voel me goed hoor. Alleen wordt je nu echt snel moe en loop dan net een pinguïn doordat ik dan last heb van mijn stuitje. Maar mij hoor je klagen hoor!   De kleine is al lekker ingedaald en ligt klaar omgeboren te worden.

We zijn er helemaal klaar voor nu, het wordt echt spannend. Ik heb net ook de enveloppen voor de kaartjes geschreven. Dat zijn de leuke klusjes.

Ik hou je op de hoogte!

Liefs Claudy

Hahaha ik zie je al waggelen!! Nou ik zou graag waggelen hoor!
Lijkt me een heel bijzonder idee dat jullie zometeen echt met z'n drietjes zijn!

Heb je al plannen hoe je het gaat doen met werken ed en oppas? Of loop ik nu op de plannen voorruit?

We'll keep in touch!
lfs ing

Terug
Bovenaan