Ben weer terug uit the US of A! en 2e IUI staat voor de deur!

Hi inge...Ja ben d'r nu alweer vaker dan 1 x in de week....2x per dag al zelfs...Had t gewoon weer s gehad na rond mijn menstruatie...Kom k weer s hier checken is t ook wel weer gezellig...Wat is dat(..) afstand nemen...

Die kijkoperatie is voorgesteld omdat ik na het stoppen van de pil steeds meer pijnklachten kreeg rond mijn ovulatie tot menstruatie; mijn gyn vermoed endometriose..(tijdens onderzoek is er echter verder nog niks duidelijk geworden, middels een kijkoperatie kan men meer zien)
Ik ben echter nu een aantal weken weer actief bezig in de magnetiseur wereld, en de wonderen lijken de wereld nog niet uit, want het lijkt al effect te hebben...Dacht ik steeds dat t probleem bij mij baarmoeder lag ..nu is t enigzins aan de kant geschoven..mijn darmen zijn onder invloed van hormonen steeds aardig van slag (wist ik wel) maar..dezen drukken gewoon het hele zootje plat.. Ook dit had de gyn al eens geopperd omdat tijdens onderzoeken wel steeds bleek dat mijn darmen nog al "dik"en "opgezet"en aan het rommelen waren, meerdere malen kon men daarom zelfs de eierstokken niet zien via de echo...En ja ik ben bekend met vette darmproblemen...
Goed hopen dat dit effe blijft werken zo..en dat d'r verder niks aan de hand is..

Ben benieuwd wat ze as vrijdag te melden hebben voor ons..
Wanneer +/- vind de 2 e IUI bij jullie plaats???

Hai,

De 2e IUI wordt rond 4/5 mei verwacht. Zondag begin ik met bloedprikken.
Ik ben ook zo'n darmprobleemgeval. Ik heb een kijkoperatie gehad (oorzaak was dat beide eileiders dicht zaten) en ik bleek geen endometriose te hebben. Ik heb wel heel vaak buikpijn en de hele boel zet ook vaak zo op dat ik wel 3 maanden zwanger lijk.
Herken je dit een beetje? Het is in ieder geval flink balen maar het kunnen beter je darmen zijn dan dat er endo wordt gevonden toch?!
Fijn dat die magnetiseur werkt voor jou! Ik ga volgende week voor het eerst naar Cranio Sacraal therapie.

lfs inge

Terug
Bovenaan