Ben weer terug uit the US of A! en 2e IUI staat voor de deur!

Heeee lieve Ing,

Fijn dat je weer terug bent, en dat jullie vakantie in the States zo ontzettend geweldig is geweest. Zei ook al tegen mijn mannetje naar aanleiding van jou verhaal dat we snel ook eens moeten gaan!!! We willen al heel lang naar New York, wie weet komt het er volgend jaar wel van. In ieder geval heel fijn dat je er weer bent, en spannend natuurlijk ook dat je weer heel snel op gaat voor de tweede poging iui!!!

En ontzettend geweldig dat Lill zwanger is, en Suus ook. Hopen dat we ze snel achterna gaan met z'n allen.

liefs Mickey

Hoi Inge
Fijn dat je weer terug bent
en zo te lezen heb je het super naar je zin gehad
leuk hoor!
door jou begint het bij mij nu ook te kriebelen en wil ik ook naar de USA
je steekt ons allemaal aan hi hi hi

Je 2e iui staat alweer voor de deur
heel veel succes ermee

Ik zit voorlopig even te wachten want mijn man's zaad moet opnieuw getest worden want hij voldoet niet aan de eisen voor iui dus nu kijken ze of het icsi of ivf word.
Er klopte bij mij echt niks van me cyclus want precies 8dgn na me inseminatie werd ik weer ongi en voor dat we voor iui opgingen zat er tussen de dag van me eisprong en me volgende ongi minstens 20 dagen.

Maar het is dus even afwachten.
leuk dat je er weer bent
Groetjes sabine

Heee!
Ben ik weer even!

Jaa New York is LEUK! We zaten in een vrij betaalbaar hotel midden in de stad dus als jullie gaan is dat een aanrader. Ik weet alleen niet of I. het leuk vind zo'n grote stad maar dat weet jij beter dan ik Mick!

Ja was gezellig Lill! Apart om je stem te horen!! Hoe is het nu? Weer aan het twijfelen geslagen of geloof je nu echt dat het allemaal normaal is?

Sabine, wat balen zeg van die rotcyclus. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie ook over de te nemen stappen! We gaan weer duimen hoor met z'n allen!

Bedankt voor jullie lieve berichten allemaal!

lfs inge

Hey Inge,

Fijn dat je weer terug bent! Heb je opbeurende berichtjes wel gemist hoor. Kan me voorstellen dat het onwijs gaaf was in the US of A. Zijn jullie lekker bijgekomen en weer klaar voor de volgende IUI.

Liefs
patricia

Hee Patricia!

Ik besef eigenlijk helemaal niet dat mijn berichtjes opbeurend zijn. Grappig om dat te horen.
Ja the USA was geweldig. Zoooveeell indrukken!
Voorlopig zijn we weer even uitgereist. Eind aug. willen we evt. nog even naar de zon.

lfs.inge

WELKOM BACK!!!
Super dat je t (zo te lezen) fijn hebt gehad op vakantie..dat geeft de burger weer moed...
Op dus naar de volgende ronde IUI..spannend..
A.S. vrijdag mag k weer komen voor follikelmeting, en zoals de plannen zijn van de gyn gaan we dus binnenkort voor IUI, vrijdag laat ik weten geen kijkoperatie te willen hebben, dus ben beniuwd wanneer IUI dan start...

Jij veel succes de komende tijd, ik ben wat minder op t forum nu (probeer   1x in de week..afgelopen weken wel gelukt..)

groetnis simoon

Hee Simoon,

Ik had je al gemist.
1 x in de week dus. Is ook wel weer wat voor te zeggen vind ik. Knap van je hoor! Krijg je er meer rust van?
Die kijkoperatie zie je dus niet zitten. Het is mij ook nog steeds niet duidelijk waarom ze die bij jou willen doen. Spannend zeg dat je nu ook aan de IUI gaat. Er zijn veel meiden met IUI bezig nu voor mijn gevoel.

Nou Simoon! Keep it cool!

lfs inge

Klopt Ing, ik weet ook niet of het wat is om met I. naar New York te gaan, ik denk dat ze daar nog veel te klein voor is, en dat de stad dan erg druk is voor haar, en dat ze dan waarschijnlijk niet leuk vindt voor haar is een strandvakantie natuurlijk veel leuker, maar wie weet is zij er volgend jaar wel aan toe, we zouden eerst met haar een weekendje hier in nederland naar een druk stadje moeten gaan kijken of zij dat leuk vindt. Maar bedankt voor de tip als we gaan, mail ik je wel voor dat hotel voor het centrum van New York.

liefs Mick

Terug
Bovenaan