Ben zo blij dat we hier...

inderdaad daphne, als je elkaar de hele tijd loopt af te kraken dan durf je echt niks meer te zeggen..... tenminste ik zou niet meer durfen hoor...
dus laten wij maar lekker zo doorgaan met zijn allen.... veel te gezellig zo!

liefs marijke

we moeten inderdaad op deze manier doorgaan.
want als het bijv. je eerste kindje is danheb je al vragen en twijfels genoeg,en als de andere "mama's" dan zo raar reageren schieten we er nog niks mee op.
ik vind inderdaad ook dat we onszelf daar wel een schouderklopje voor mogen geven.
als ik ergens over twijfel dan ga ik eerst hier op het forum kijken of vragen,voordat ik (met sommige vragen) naar het cb ga.

dus voor alle (lieve en begrijpende)mama's hier:GA VOORAL ALLEMAAL ZO DOOR!!!!

groetjes kim

Nou, ik heb het net even gelezen. Nou ja even... je bent wel heel wat minuten verder en ik ben halverwege maar gestopt. Jeetje. Het frappante vind ik dat er op een gegeven moment geen antwoord meer wordt gegeven op de vragen van diegene die het topic opende, maar het een heel eigen leven gaat leiden. Ik ben blij dat we hier met respect met elkaar praten en ook al heb je een andere mening, dan wordt die netjes verwoord.
Goed zo!
Groetjes Veerle

Das dus precies waarom ik zo graag hier kom. Ik heb soms gewoon even iemand nodig die me helpt meedenken of die raad heeft. Dat vind ik hier altijd wel en daar kunnen we met z'n allen trots op zijn.

Groetjes Ilona

Pfff, heb het net ook 'even' gelezen.Wat een gedonder zeg! Daar zou ik dus hartstikke onzeker van zijn geworden denk ik. Totaal geen respect voor de ander, da's heel jammer van zo'n forum. Echt een catfight!
Ik voelde me net zo'n sensatiezoeker toen ik dat las.......

Ik vind het hier ook gezellig! Soms ben ik wel een beetje in voor wat discussie, maar vaak denk ik ook: laat ik maar niet reageren, want anders reageer ik vast te fel of word ik niet begrepen.

Wat de fles en borst betreft: ik heb met de 1e de fles gehad na 2 kl#teweken bv en nu met de 2e al een half jaar bv. Ik snap beide kanten dus nu ;-)
Ik moet WEL zeggen dat in MIJN geval de bv een betere binding geeft met mijn kind. Nee, ook dat is niet helemaal waar. Ik kon Marielle makkelijker bij een oppas achterlaten, maar was van haar veel meer ondersteboven dat ze een wondertje was :)

Ja ik heb het niet gelezen maar die bv/fv discussie komt me echt mijn strot uit joh!!! Echt op elk forum (ook waar een vriendin typed), elke babymiddag, echt OVERAL doen ze er lastig over. Terwijl we toch allemaal het beste doen voor ons kind? Ik denk dat daar de angel ook zit,  dat mama's zich voelen aangevallen in  hun keuzes, terwijl je toch echt je best doet om de allerbeste keuze te maken voor je wonder.

Het heeft denk ik allebei voor en nadelen, tenminste, ik geef bv en ben heus wel blij, maar ben soms wel echt jaloers op fvmama's omdat ik nooit weet hoeveel ze drinkt en ze erg slecht groeit dus dan weer twijfel twijfel twijfel.......

Gr Irene
Oh ja ik ben ook blij met jullie

Terug
Bovenaan