Ben zo blij dat we hier...

je hebt discussieren en discussieren. Van een goede discussie steek je nog wat op, ook al ben je het misschien inhoudelijk niet met de ander eens. En je moet een ander altijd in zijn waarde laten, ook al ben je het niet met elkaar eens. Dat kan toch?
Blij dat er ook goede forums zijn.
greet

Ja, ik ben ook echt voor een discussie op zijn tijd, hoor. Heerlijk en dat mag er van mij ook best fel aan toegaan. Maar dan wel fel in de zin van veel argumenten aandragen en je standpunt goed onderbouwen. En niet in de zin van een ander uitschelden en zijn argumenten 'smoesjes' noemen enzo... Dusseh...Angeline, kom maar op met je discussiepunten, haha!

Mijn 'discussiepunten' gaan vooral over de alternatieve geneeswijzen waarvan ik hier vaak lees: 'baadt het niet dan schaadt het niet'. Als christen denk ik dat het wel schaadt. Maar ik vind het moeilijk om dat te zeggen in zo'n topic, omdat ik denk dat een ander dat niet zal begrijpen.En ik wil ook niet degene zijn van wie jullie denken: komt ze weer met haar ideeen ppfff. Dus houd ik het maar voor me ;-)

Hahaha, ik begrijp wat je bedoelt. Het is ook moeilijk discussieëren als je andere ideeën hebt over wat er dan precies "schadelijk" is, of hoe zeg je dat. Als je basisprincipes, je geloofsovertuigingen anders zijn. Dat merk ik vaak in discussies over bijvoorbeeld abortus. Kan me voorstellen dat je je daar niet aan wilt wagen.

Ik vind het hier ook altijd erg fijn, zoals ik wel eens eerder gezegd heb, ik heb geen dure psycholoog nodig, ik heb een forum! Jullie hebben me echt door een zware, zware periode heen geholpen en voor alle lieve, steunende en bemoedigende woorden kan ik jullie niet genoeg bedanken!
Het is inderdaad erg fijn om in je waarde gelaten te worden, dat getuigt echt van respect!

Keep up the good work, ladies!!

Groetjes, Karin

Inderdaad erg leuk hier...

Ik zag net trouwens op het zomer 2007 forum (effe spieken hoor) een welkomsberichtje van de mama's van zomer 2006, met allemaal foto's van hun kindjes van een jaar....vond ik zo leuk....

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan