ben zo misselijk, help

Hoi,

klinkt misschien gek, maar wat bij mij hielp was japanse mix, dan niet die hele hete, want die vind ik zowiezo niet lekker, maar gewoon die kleine crackertjes, die zijn een beetje zout en hielpen bij mij om de misselijkheid wg te nemen!

Ook even een gekke vraag, heb je lang haar??
Ik heb zelf drie maanden (van de 6e week tot ergens week 18) met een staart mijn haar bij mijn nek weggehouden! Ik begon al te kokken als mijn haar alleen langs mijn nek streek! Ook kettingen kon ik niet om en alleen laag uitgesneden truitjes! (leuk voor manlief, aangezien ik ook na 12 weken al twee cupmaten groter was)

Sterkte in ieder geval!

groetjes
Sas

Hoi allemaal,

Nou het knapt nog niet bepaald op met me hoor. Ben nu ook strond verkouden en zo misselijk als een hond door al dat slijm. Het is elke keer wat, maar goed we gaan gewoon door. Ik heb half lang haar maar daar heb ik geen last van ik kan alleen nu niet meer normaal tandenpoetsen. Echt als ik die tandenborstel al in mijn mond stop ga ik al bijna over mijn nek en dan heb ik het nog niet eens over de lucht van de tandpasta! Heb nu maar mondwater gekocht en dat gaat een stuk beter. S'ochtends spoel ik met mondwater en s'avond kan ik heel ff snel poeten om net niet over mijn nek te gaan. Op zich wel weer grappig wat voor idioote dingen we allemaal hebben.

Vrijdagavond naar live38 geweest en dat hield ik net vol. Maar helaas met het laatste liedje steekt mijn vriend een handje borrelnootjes in zijn mond, tenmiste dat dacht hij. Jammer genoeg zat er een klein stukje walnoot tussen en kon hij met de ambulance naar het ziekenhuis vervoert worden. Gelukkig was ik de 'gedwonge zwangere bob' dus zijn we met zijn alle nog een paar uurtjes naar het ziekenhuis geweest. Al met al heb ik daar 2 dagen voor nodig gehad om een beetje bij te komen, zo moe was ik.

Maar alles gaat weer goed en vanmiddag gaan we dan eindelijk voor de eerst echo. Toch wel spannend want dan pas kan ik echt geloven dat er iets zit, als alles goed is natuurlijk.

Groetjes

Ken het! Heb 9 maanden gespuugd. Tja, wat helpt? Eigenlijk weinig (sorry!) Ik heb wel ns het verhaal gehoord dat je vitamine b5/6 een tekort, tot spugen kan leiden.

Sterkte,

Kirsten

Terug
Bovenaan