Ben zo verdrietig en zo bang!!!!

Hey meiden,

Als eerst wil ik jullie bedanken voor jullie steunende woorden.
Het waren hele lange nare uren tot aan vanochtend, vannacht bijna niet geslapen, voelde van alles. Was zo bang dat het een BBZ was, ze kunnen je zo bang maken in  een ziekenhuis,  maar we hebben goed nieuws.

Mijn HCG was zelfs meer dan verdubbeld, het was nu 1400 en woensdag was het 600.
Dus dat was erg positief, ook wilde ze dat ik toch weer terug kwam naar het ziekenhuis om weer een echo te maken. In eerste instantie wilde ik dat niet, om niet weer nare dingen te horen terwijl het misschien helemaal niet zo is. Maar goed ze wilde het toch graag doen omdat ze ervan overtuigt waren dat we nu wel wat zouden zien.
En dat was gelukkig het geval!!!!  Er was  nu een duidelijke zwangerschapsring te zien met een heel, heel, heel klein embryootje. Het hartje klopt nog niet omdat ik dus veel korter zwanger ben dan we dachten. Volgens de gyn ben ik nog net niet 5 weken.
Volgende week krijgen we weer een echo, dan moeten we volgens de gyn wel een hartje zien kloppen en dan hopen ze duidelijker te kunnen zien hoe ver ik ben en wat de uitgerekende datum gaat worden.

Dus we zijn nu weer helemaal gelukkig en kijken al uit naar volgende week.
Nogmaals bedankt voor jullie steun!!!!!

Liefs Triesje
 
Hoi Triesje,

Ik weet helemaal wat je bedoeld.. Ik heb precies hetzelfde als wat jij nu hebt. Ook ik heb PCO, dus laat pas een eisprong. Mijn test was op maandag 27 april positief. Mijn vorige menstruatie was op 17 februari. Dus dacht echt dat ik wel al5 of  6 week zwanger  zou zijn. Ik had het ziekenhuis gebeld (daar sta ik onder controle door vele miskramen) en ik kon woensdag 29 april terrecht. Echo gehad, maar niets te zien in mijn baarmoeder. Ook bij mij waren ze bang voor een BBZ, maar ook kon het een prille zwangerschap zijn, omdat ik PCO heb. Ik moest dus mijn HCG laten prikken. Ze belde me savonds terug dat mijn HCG 1800 was, dus ik moest die maandag weer terugkomen. HCG meten en weer een echo. HCG was dus verdriedubbeld en ze was erg bang voor een BBZ. Dus een echo en eerst was er niets te zien. Nog wat beter gekeken en ja hoor.. Daar was een vruchtzakje. Gelukkig geen BBZ, maar gewoon zwanger. Afgelopen woensdag heb ik weer een echo gehad en het vruchtzakje was ongelofelijk gegroeid en helemaal bovenin een embryo. En ja... het hartje klopte, dus was een heel stuk rustiger.. Volgende week vrijdag moet ik weer terugkomen voor een echo en dan kunnen we echt uitrekenen wanneer ik uitgeteld ben.

Groetjes Kimarbi (Bianca)
 
Hey meiden,

Bedankt nogmaals voor jullie reacties.
Nou vandaag weer een echo gehad, maar we zijn niet echt heel blij naar huis gegaan.
Het was zeker wel gegroeid allemaal, vorige keer was het een heel heel klein zwart vlekje, maar nu was het groter en je zag de embryo wat duidelijker.
Maar er was dus geen duidelijke hartslag te zien, we dachten het heel even te zien met de gyn, maar het is niet duidelijk genoeg om van een hartslag te spreken.
De gyn zag het wel positief, het was gegroeid en ik ben dus gewoon nog korter zwanger dan ze al dachten.
Volgens hen ben ik nu 5 weken zwanger.
Ik kan het niet meer zo volgen hoor, maar goed na in mijn agenda te hebben geploeterd, zou het inderdaad wel kunnen kloppen.
Ik heb dus net op het moment getest dat het dus ook maar net zou kunnen.
Dus toen was ik waarschijnlijk nog geen 4 weken zwanger.

Maar goed we moeten dus volgende week maandag weer terug voor een echo, en dan moeten we wel echt een hartslag zien en is dat niet het geval dan is het echt niet goed.
Dus ja weer alle dagen gaan aftellen en in de spanning zitten, om echt gek van te worden!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Triesje
 
Ha triesje,

ik denk dat het goed komt hoor..... als er sprake is van groei dan is er sprake van leven. Maar wat een spanning hè??? Ik  gun je over een dikke week een mooie echo met een kloppend hartje, wat zal dat een feest zijn. Nog even volhouden......  en veel afleiding  zoeken....

liefs  
 
Terug
Bovenaan