Ben zo verdrietig en zo bang!!!!

Hoi Bloempje27,

Bedankt voor lieve berichtje.
We hopen inderdaad zo dat we die maandag wel een duidelijk kloppend hartje gaan zien.
Ik ben zo nerveus ervoor, ik probeer me te ontspannen maar dat lukt niet echt.
Heel de dag denk ik eraan.
Maar ja wat jij inderdaad ook zegt, er is een teken van leven omdat het duidelijk gegroeid was, daar moet ik me maar aan vast houden.

Liefs
 
Hoi Triesje,

Meid wat een spanning allemaal.
Waar ik ondertussen wel achter ben, is dat elke gyn het weer anders uitlegd en dat het hartje bij de een met 5 wk al kan kloppen en bij de ander pas bij 7 wk. Heel vreemd , ik weet het, maar toch zijn de verhalen om mij heen zo.
Ik wist ook niet hoever ik was en toen kreeg ik ook een inwendige echo en bij ons zag je met 6 weken een miniscuul klein knipperd stipje.Heb daarna nog 2 echo's gehad voordat ze pas met een uitgerekende datum kwamen en dat is dus ook 2 keer bijgesteld.
Luister naar je lijf en als de gesprekken met de gyn niet lekker lopen kan je hem daar op aanspreken of om een andere gyn vragen.
Ik wens jullie veel sterkte de aankomende week en hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt. Volgende week mag ik trouwens onze zoon gaan verwelkomen, hij wordt met een keizersnee gehaald ;-))

Evelien mv Dylan en 38wk zwanger
 
Hoi Evelien,

Bedankt voor je reactie.
Het vervelende is alleen dat we tot nu toe bij elke echo een andere gyn hadden.
Dat gebeurd nu eenmaal in het ziekenhuis, zien we een hartje en gaan we echt verder met de zwangerschapscontroles dan krijgen we pas max. 2 verschillende gyn.
Wat het er ook niet makkelijker op wordt gemaakt is, dat ze dingen niet goed noteren of opslaan.
De gyn van de laatste echo kon namelijk de echo van de keer daarvoor niet vinden waardoor ze niet kon zien wat de verandering was, dus ze moest op ons woord geloven wat wij zeiden.
Lekker handig he.
Het is inderdaad ook zo dat je de ene keer hoort dat je inderdaad het hartje al bij 5 weken ziet en bij andere pas bij 7 weken, geen touw aan vast te knopen dus.
Maar goed mijn lijf zegt echt dat het goed is, mijn buik is zelfs al aan het groeien, er komt zeg maar een hobbeltje.
We zien het wel volgende week.
Jij heel heel heel veel succes volgende week, wat een apart idee he dat je precies weet wanneer je je kindje krijgt te zien.
Nou geniet er maar heerlijk van als je hem in je armen hebt!!!

Liefs Triesje
 
naar mijn informatie gaat het hartje met 6 weken kloppen, maar als je dan met 6 weken komt en je bent een dag korter zwanger dan is er geen kloppend hartje te zien, vandaar dat ze je dan later laten komen. Wel afwachten natuurlijk, maar dat is voor iedere zwangere zo. Alleen geeft het jou extra spanning.... wanneer moet je weer? Ik ben zo benieuwd!

Sterkte!!!
 
Hey hallo,

Beetje late reactie maar had nog niet de gelegenheid om ff de computer te pakken.
Maar mn echo was helemaal goed!!!!!
We hebben een heel mooi hartje zien kloppen, ons kleintje was dan ook erg goed gegroeid, in iets meer dan een week tijd van 3 mm naar bijna 1 cm.
Dus we zijn dolgelukkig en helemaal tevreden!!!
Goed nieuws dus.
12 Juni mag ik weer voor een echo, we kijken er al weer naar uit.

Liefs Triesje
 
Terug
Bovenaan