Ben zwanger maar hoe vertel ik dat aan me ouders :(!

Hallo allemaal,

Ben een marokkaanse meisje van 20 jaar ik hou totaal niejj van marokkaanse jongens dus is mn partner van een ander afkomst.
Ik was vorig jaar begin juli zwanger geworden, me partner en ik wou de baby met alle liefde houden. en me moeder was er achtergekomen en zei dat ik et moest weg halen (wat ik totaal niejj van haar zou verwachten) . Met hele drama verdriet en pijn heb ik met tegenzin een abortus laten doen (10weekjes) en heb er een verschikkelijke depressie overgehouden (plus veel lichamelijke klachten).

19 dec. Ben ik er achter gekomen bij me huis arts dat ik ongeveer 4 weekjes zwanger en zijn wij het van plan het te houden want wil niejj het zelfde fout maken, maar mijn famillie zijn best streng kwa sex voor het huwelijk enzow maar verder mag ik best veel voor een marokaanse meid

Hebben jullie dames mischien aub aub aub advies voor me ik wil mijn baby echt houden.

Hartstikke bedank groetjes Mirjam
 
hallo, Ik vind dat je moet doen wat je hart je ingeeft, God geeft jouw deze zwangerschap, al voor de 2e keer.. Dus dat is niet voor niks, Zwanger zijn is het mooiste wat er is, en een kindje krijgen is iets om nooit te vergeten, Als jij de verzorging van het kindje aankan, en het graag wilt houden, Dan staat niks of niemand jouw in de weg, Ze zullen het ooit toch moeten acsepteren. Suc6 mamakim
 
hoi babiejj,
ik ben het helemaal met mamakimmie eens .
kom voor je zelf op je leeft nu in nederland en daar geld gewoon dat je zelf mag beslissen vanaf je 18de dus ga niet weer de fout maken om het weg te laten halen want jij word er dood ongelukkig van .
heel veel succes evelien
 
Ook ik zeg houd die kleine baby!!! Er groeit een klein mensje in je en dat is zo'n wonder! Als ik lees hoe je die abortus hebt ondergaan denk ik dat het niet verstandig is als je zoiets nog een keer ondergaat. Het maakt je helemaal kapot!

Hoe is je vriend hieronder dan? Kun je misschien bij hem en zijn fam terecht? Ik zou voor mezelf opkomen meid, hoe moeilijk ook, en als jij je babytje wil houden, dan moet je dat doen!!!

Veel sterkte meid!!!
Liefs ciomama
 
Ben het met alle aanstaande moeders eens. Hou je kind. Mijn idee is om het verborgen te houden zo lang mogelijk. Zodat jij de tijd kan nemen om een plek voor jou en je kindje en je partner te zoeken. Ik zou op mezelf gaan wonen als ik jou was het liefst zelfs met je partner. Zoek samen met hem hulp. Waar dan ook. Familie, vrienden of instanties zoals cjg. Dat is een instantie hier die mensen helpen met gezinnen of gezinsuitbreiding. Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes Jojanneke
 
is inderdaad heel erg moeilijk zeker als je familie er zo over denkt ik zou geen abortus laten doen zeker niet omdat je van de vorige keer er zo veel last van had bespreek met je vriend wat hij wil en anders zou ik naar de gemeente gaan kijken wat ze voor jullie kunnen doen eigen huisje dat soort dingen maar laat het niet weghalen als dat niet is wat je wil hoe moeilijk het ook is om tegen je familie in te gaan
 
Terug
Bovenaan