Ben zwanger maar hoe vertel ik dat aan me ouders :(!

Weet niet waar je woont maar een huis krijgen is tegenwoordig moeilijker dan paar jaar terug. Ik en mijn vriend zitten nu voorlopig in een kraakwoning omdat er gewoon niet een instantie is dat wil helpen of kan helpen.
Ik snap ook niet dat je familie moeilijk doet wat we ook geloven van binnen zien we er toch allemaal het zelfde uit?
 
Beste liekealice Jaah dat klopt we zijn allemaal mens ben het helemaal met je eens maar ik kan de mening en de denkwijze van me famillie helaas niejj veranderen daarom zoek ik een oplossing voor samen met me vriend

Hoe is dat kraak woning eigenlijk.. Want ik zou nu bij wijze van spreken zelfs in een opslagruimte willen wonen alleen om weg te zijn thuis en iets voor me zelf hebben tenminste
Dan is wel een stuk last van me af
 
crisis opvang voor meisjes? Daar heb ik zelf ook gezeten, dit zijn geheime adressen, waar je tot max drie maand kan zitten en in die tijd helpen ze je met van alles. Vaak kun je er snel te recht.
 
Babiejj,
Zo'n kraakwoning is gewoon een woning alleen staan die vaak op de nominatie om gesloopt te worden. Vaak zijn het best mooie woningen alleen moet er vaak wel nog wat aan gebeuren en moet je het niet te luxe gaan inrichten. Je kunt vaak deze woningen huren voor een korte tijd en dus moet je wel er open voor staan om snel weer te verhuizen. Wij kunnen tot volgend jaar September in dit huisje blijven maar er was ook een optie voor paar maand.
Probeer het maar eens te googlen. Suc-6.
 
Heeey Meiss, :)
Ik ben zelf 19 jaar, en vorig jaar wou ook letterlijk me hele familie dat ik het weg ging halen. Ik wou het houden, en mijn vriend ook.
Ik kon niet meer tegen de pijn die familie om mij had. Dus voor hun had ik het weg laten halen.
Nu ben ik 16 weken zwanger, en super trots!
Ik had gezegd tegen me moeder, ik wil niet dat jullie iets erover zeggen. Ik hou het zowiezo!
En ze heeft er niks over gezegd, en geaccepteerd. :)

Hopelijk heb je hier iets aan...

Groetjes,
Liesandra
 
Terug
Bovenaan