benaming voor het geslachtsdeel

Dittie..ik ben wel benieuwd wat jouw moeder zegt.

Voorkont...lijkt mij typisch zo'n Belgische benaming (wat ik overigens niet beledigend bedoel)

Stel nu dat je de luier verschoont. Dan benoem je toch ook iets...
Maar ik hoor mezelf niet zeggen..even je voorkont schoonmaken of even je muts poetsen, whoehahah.

HIHIHIHIHIHI!!!
Wat moet ik lachen zeg!
Voorkont, spleetje, poesje (mauw).
Wij noemen het gewoon een plasser en Isabelle is er helemaal nog niet mee bezig dat jongens en meisjes anders zijn van onderen.
Misschien komt dat binnenkort als ze naar psz gaat.
Ikzelf kan me eigenlijk niet herinneren hoe ik mijn vagina vroeger noemde.
Stefan heeft wel eens truus gezegd tegen Isabelle en die heeft dat (gelukkig) niet overgenomen.
Het neefje van vrienden noemt de vagina een truus en de penis een jaap. Japie voor kleine jongens en jaap of groot japie voor mannen.
Ik vind dat persoonlijk ook niet zo'n goed plan, want wij hebben een truus in de familie, we zien haar niet vaak, maar toch....
Grappig om te lezen hoe anderen de geslachtsdelen benoemen.

Liefs Monica

Hahaha nou daar komt ie Nynke vraagt het nog niet maar mijn moeder noemde het bij mij altijd spek of spekkie hahahahaha!

Ik weet niet hoe ze erbij komt ik zal het er eens vragen :)

Hahahaha ik begon inderdaad ook eerst met muts. Toen Myrthe naar mijn vagina wees en vroeg zei ik, ja dat is mama's muts. Waar is de jouwe? Toen ging ze op dr hoofd voelen, nee Myrthe geen muts.
Dus neeeeeee geen goed idee. Haha wat had ik een lol.
Poenie is het dus gebleven. Overigens met dank aan Trudi.
Gaatje, spleetje e.d. vind ik iets te ordinair. Niet persoonlijk bedoeld hoor.
Maar blijft lastig!

wahahahahahahahahahahaha
ik lig helemaal in een deuk om al die rare benamingen wahahaha
spekkie truus poewie.................... wat een fantasie hebben we eigenlijk toch hahaha

ik heb karlijn vanavond maar aangeleerd dat het haar plassertje is
dat zei ik zelf ook hahahaha

heb er geen spijt dat ik dit vermakelijke topic geopend heb hahahahaha

Echt grappig dit! Wij noemen het piemel en plasser en meneer zegt poemie. Hij is het er over eens dat hij en papa een poemie heeft, maar mama heeft het niet...het is en blijft een raadsel voor hem.

Ik werk in een woonvorm en krijg regelmatig cursussen en zo heb ik ook al een paar keer een cursus gehad voor het geven van seksuele voorlichting. De cursus begon met de namen voor de penis en vagina de gekste dingen kwamen voorbij, maar ook hier weer een paar nieuwe benamingen, hihi!

Liefs Lientje

Hier hebben we er nog geen naam voor, maar als het nodig is gaat het een plassertje heten. Poenie vond ik ook erg leuk moet ik zeggen, maar dat vindt manlief niks...

Terug
Bovenaan