benen omhoog na de sex?

hey meiden
ik ben dan nog niet zwanger maar heb een vreemde vraag toen jully aan het klussen waren om zwanger te worden deden jully dan na de sex effe de benen omhoog zo ja hoelang dan en is dat ook echt nodig ? en klusten jully elke dag wij doen het vanaf dag 10 tot dag 14 elke dag maar nog niet zwanger hebben jully mischien tips
liefs
 
Dag liefding,

Wij hebben dat inderdaad wel gedaan. Wij hebben echt ontzettend veel geluk gehad: we hebben het tijdens mijn vruchtbare dagen maar één keer gedaan want ik was niet lekker die week en dacht: dan volgende maand maar. Ik heb na de sex 15 minuten met mijn bekken omhoog gelegen en warmpel: na één rond en één keer sex was ik al zwanger!!

Weet dus niet of het lag aan de benen omhoog maar het is het proberen waard, baat het niet dan schaadt het niet toch?!

Veel succes!

Liefs Anna
 
Hier nooit gedaan.... en ben inmiddels mama van 3 mooie kereltjes.
Dus ook zonder moet het wel lukken hoor, maar mocht je het voor je eigen gevoel willen doen... het kan ook geen kwaad natuurlijk.

groetjes,
Marije
 
In het boek veilig zwanger staat dat je ook op je zij kunt gaan liggen. Minimaal een kwartier, geloof ik. Ik heb dat ook gedaan en bij allebei de zwangerschappen (dit is mijn tweede) was het de eerste keer raak. Het schijnt ook enorm te helpen als je na dit liggen nog 'even' klaarkomt.

Maar als je vruchtbaar bent zal het, denk ik, niet zo heel veel uitmaken hoor. Het helpt dat ze niet tegen de zwaartekracht hoeven in te zwemmen, maar  er zijn ook vrouwen die door de pil zwanger worden, of van één keer onveilig vrijen zwanger worden. Ik zou me er dus niet al teveel zorgen over maken.
Nogmaals, hier goede resultaten met bovenstaande methode, maar ik kan  natuurlijk niet vergelijken hoe het zou zijn geweest als ik het niet had gedaan.

Groetjes, Marisa
 
dank je wel meiden en de tip met op je zij liggen ik ga altyd 10 min met de benen omhoog en ga daarna meteen slapen op de zij en dat klaar komen heb ik ook al geprobeerdt het is ook gewoon geluk hebben als je zwanger raakt
liefs
 
Hoi,

Eerst even dit, wie zegt dat jij precies tussen dag 10 en dag 14 vruchtbaar bent?!
Dat kan ook net 2 dagen eerder of wel 5 dagen later zijn.Meestal is het vanaf de  laatste menstruatiedag tot 19 dagen later.
Er  is bij de apotheek een ovulatietest te koop en daar kan je op aflezen wanneer je vruchtbaar   bent. Het sperma kan geloof ik tot 72 uur overleven bij jou van binnen, dus elke dag hoeft echt niet,( maar kan wel leuk zijn) en met de benen omhoog ook niet.
Misschien bij langzame zwemmers???

Meid veel succes ermee

Evelien m v Dylan en 29 +6 zwanger
 
Hoi hoi,

Ik heb ook wat dingen geprobeerd.
Of ze gewerkt hebben ???? Geen idee. Ik was wel bij de eerste poging meteen zwanger.

Echt de benen ophoog, nou nee, gewoon even blijven liggen en je kont(je) iets hoger houden. Kussentje eronder of zo.
Wat betreft hoeveelheid sex : ze zeggen dat je het maar 1 x per 2 dagen mag doen vanwege de zaadkwaliteit.
Wat wel goed schijnt te helpen is dat je echt klaar moet komen. Je bent dat optimaal vochtig en je vagina duuwt dan het zaad naar binnen (of zoiets) en het is natuurlijk altijd lekker, hahahaha.

Maar de belangrijkste tip :
Trek je er allemaal niet te veel van aan. Hou het leuk voor jezelf en je partner. Ik zeg altijd dat een kind gemaakt wordt uit liefde niet uit een verpicht nummertje.

Wij hebben veel gedaan wat niet goed zou zijn. Mijn man net een heet bad gehad (is slecht voor een man en zijn zaad), We deden het elke dag (sorry als ik mijn ei-sprong heb ben ik niet te houden, kan er niets aan doen) en meerdere keren (dus weg zaadkwaliteit). We hebben zelf speel-glijmiddel gebruikt. dat is (licht) zaaddodend.
Dus alles bij elkaar waren we niet goed bezig. Het enige wat we gedaan hebben wat(denk ik ) gewerkt heeft, is dat we echt verliefd waren (net getrouwd) en dus sex voor het plezier hadden en niet voor het maken van een kindje. Dat kindje komt (meestal) vanzelf wel.
Dus geniet maar lekker ervan en we horen wel hoe het afloopt....

Groetjes Jeanine
 
Terug
Bovenaan