benen omhoog na de sex?

Die tip van GENIETEN vind ik wel heel waardevol, want als je elke maand er volop voor gaat en je zeker weet dat je het in de goede periode hebt gedaan, is het best een teleurstelling als het dan niet is gelukt. Gewoon de natuur zijn gang laten gaan is wel voor jezelf het relaxt, maar dan moet je wel je grootste wens wat uit beeld kunnen zetten. Ik kon dat niet..... maar het lijkt mij heerlijk als je er zo mee om kunt gaan!
 
De tip van het genieten is idd de beste.

Wij zijn 3 jaar lang bezig geweest en ik was het op een gegeven moment helemaal zat. Gewoon geen zin meer in sex. Ik kon het gewoon niet meer opbrengen. Was tijdens het vrijen meer aan kinderen en mogelijke onvruchtbaarheid aan het denken en dat is niet bevorderlijk voor je lust.

Na een maand 'rust' werd het ineens lente, en kregen we er gewoon weer eens spontaan zin in, zonder aan kindjes te denken.

Ik kreeg vorig jaar een heel fijn moederdagcadeautje. En dit jaar heb ik mijn man een nog veel mooier valentijncadeautje mogen geven. 14 februari is onze zoon geboren. Ik moest door een diep dal, maar ben nu heel erg gelukkig.

Ik hoop voor jullie dat je kunt gaan genieten van de sex, en dat het wachten niet te lang zal duren.

ps. Het woord 'klussen' zou ik ook achterwege laten. Een kind is geen Ikea-kastje, en je haalt hem ook niet bij de Gamma.
 
Hoi,

Ik heb het ook een keer gedaan. Het bleek achteraf bij de echo ook waarom het maar goed was dat ik het had gedaan. Mijn baarmoeder ligt iets  gekanteld waardoor ik normaal gesproken moeilijker zwanger zou kunnen raken, even kussen onder je kont voor 15 minuten en het was in 1x raak.

Je kan het in ieder geval proberen...
 
Dag dames,

Ik lees net mijn eerdere berichtje...klinkt wel klinisch ja...
wil even benadrukken dat ook wij hebben GENOTEN van elkaar hoor.....
ookal zijn het maar verhaaltjes en weet je dat het gewoon een kwestie van mazzel is of het lukt of niet. we hebben gewoon mazzel gehad....
al met al hebben we gewoon heel erg genoten en gelachen met elkaar....
ook dit kindje is met heeeel veel liefde in elkaar gevreen.
 
wij zijn in één keer zwanger geworden, bij beide keren.

de 2e keer was staand onder de douche....

zelf geloof ik niet zo in al die fabels, ze zouden bij mij bovendien de lol er zwaar afhalen.

waar ik wel in geloof is wanneer de vrouw ook klaar komt, het zaad de goede kant op bewogen wordt door het samentrekken van je binnenste. Dat geloofden de oude Egyptenaren al, dus ik ook.

Succes en probeer vooral de lol er een beetje in te houden!
 
Ik heb vraagje ik heb gisteren ovulatie test gedaan en eergisteren ook en toen stonde de streepjes ietsje lichter en vandaag donkerder is dat om dat vandaag men laatste vruchtbaarste dag is ?
 
Terug
Bovenaan