Hoi Mama van D,
Wat fijn dat alles goed gaat, weer een geruststelling dat alles er normaal uitziet. Blijven genieten!
Zelf moet ik volgende week dinsdag weer naar de verloskundige, ik zou dan zo'n 8 weken en 5 dagen moeten zijn.
Ik heb dagen dat ik me de hele dag wat lamlendig voel, beetje misselijk, erg moe en ik moet maar blijven eten om me wat beter te voelen en andere dagen voel ik me tot een uur of 3-4 wel prima, maar dan komt er brandend maagzuur opzetten. Ik heb we wel een goed gevoel bij. Volgens mij had ik de vorige keren toch op een gegeven moment wat minder klachten (achteraf gezien) dan nu, hopelijk een goed teken.
Ook merk ik dat mijn man en ik, nadat we de eerste positieve echo hebben gezien weer wat onbevangener zijn. We fantaseren voorzichtig over de toekomst, wel blijft dat onzekere gevoel op de achtergrond (en soms op de voorgrond) aanwezig. Maar als ik het vergelijk met mijn tweede zwangerschap waar ik van begin af aan een negatief gevoel bij had, voelt het nu positief. Hopelijk laat mijn gevoel me hierbij nu niet in de steek, want des te harder komt het aan als het toch weer mis blijkt te zijn. Voor nu proberen we er maar zoveel mogelijk van te genieten.
Liefs,
Karin